Kanada 2019

torsdag 13 juni 2019 - tisdag 25 juni 2019

Vi har blivit inbjudna till ett bröllop i Kanada. Passar på att utforska sydvästra delen av landet samtidigt. Vi flyger till Vancouver och hyr en bil. Stannar några dagar i Vancouver innan vi åker vidare. Bröllopet är på midsommardagen och vi åker därefter till Calgary för att flyga hem.

Och så levde de lyckliga i alla sina dagar
måndag 24 juni 2019 - Calgary, Alberta, Kanada

Jippea, Sverige vidare till kvartsfinal efter vinst mot Kanada med 1-0. Kul att kunna vara på plats i Kanada när dom vinner. Killen bredvid oss i loungen var inte lika glad……Och nu tillbaka till bröllopet:Familjen var inbjuden på ett pre weddingparty hos brudens föräldrar kvällen innan

Jari Och Eva-Helen Oinas
JariEvaHelen i Kanada 2019
Senast aktiv - från Solna, Stockholms län, Sverige
Första veckan i Kanada
tisdag 18 juni 2019 - Pemberton, British Columbia, Kanada

Landade i Vancouver i torsdags eftermiddag, 9 timmar att dra tillbaka klockan.Gick direkt och hämtade hyrbilen vi hade bokat och körde till det airbnb vi bodde på i tre nätter tillsammans med Malin och Russell (Jaris systerdotter och hennes pojkvän) som åkt ända från Nya Zealand. Vi