Torsdag
torsdag 7 juni 2018 - Edinburgh, Skottland, Storbritannien

Sista dagen och  hemfärd. Det har varit en intensiv resa och det är dax att säga hejdå till Skottland. Vi kommer säkert tillbaka. Kram på er💕

Onsdag
onsdag 6 juni 2018 - Edinburgh, Skottland, Storbritannien

Sveeiges nationaldag har gått till att handla, promenera ( som alla andra dagar), och varit på spöktur, under jorden. Från gatansmyller ner i tunnöarnas tysthet. Redan då känns det spökligt. Det har varit lite varmare i dag eller så har killarna gått snabbare. Jag har flåsat bra i

Tisdag
tisdag 5 juni 2018 - Edinburgh, Skottland, Storbritannien

I dag har vi promenerat. Tittat lite på omgivningarna. Vi har även åkt buss, men mest gått. Efter den här resan, kommer jag ha bra kondition. Pontus, Hampus och Rolf har varit några steg före mig, hela dagen. Kommer att sova gått i natt. Nu har vi ätit lunch och sedan ska vi handla. Akut

Måndag
måndag 4 juni 2018 - Edinburgh, Skottland, Storbritannien

Nu är vi framme. Vi är i Skottland. Resan gick bra och vi bor på ett lägenhetshotell. Vårvindarna sveper kring oss och vi har jackor på oss. En skön vila från värmen. Kram på er💕