Sista heldagen..
tisdag 11 juli 2017 - Monterey, Kalifornien, USA

Så var den här, sista heldagen!Drog iväg på frukost till ett hak där personal och inredning inte ändrats sedan 60-talet!Lagom till vi var tillbaka på hotellet så hade de flesta molnen dragit undan!Vi hoppade in i bilen ut på ett sista äventyr, 17-mile drive! Körde förbi många fina

Resdag!
måndag 10 juli 2017 - Monterey, Kalifornien, USA

Efter det att vi serverat prinsen och prinsessan frukost på sängen rullade vi vidare norrut!Målet för dagen, Monterey, vårt sista stopp innan hemresan!Rullade lugnt och stilla utan köer längs med Pacific Highway!Vårt första stopp, Pismo Beach! Premium Outlet och ett försök att fylla ut

Lat söndag!
söndag 9 juli 2017 - Santa Monica, Kalifornien, USA

Morgonen började med jogg medan ungdomarna låg och sov sin Törnrosasömn.Målet var att springa till Venice Pier tur och retur. Det blev en tripp på ca 11 km med lite pauser för dricka, fotografering och kolla in bilar som ställdes upp på en parkering för utställning. Frulle vid poolen

Lazy lördag!
lördag 8 juli 2017 - Santa Monica, Kalifornien, USA

Lata lördag! Morgonpromenad med hela familjen (!!!!) söderut mot Venice Beach! Passerade Muscle Beach på vägen, några morgonpigga gamla kineser och biffiga amerikanare som hängde i ringarna...Efter frulle blev det poolen fram till lunch, underbart väder med lite bris från havet!Lazy

1/2 dag chill, 1/2 dag turist med bil
fredag 7 juli 2017 - Santa Monica, Kalifornien, USA

Vaknade till en strålande morgon! Boysen och jag tog oss ut på en morgonpromenad blåsorna till trots! Santa Monica Pier och kollade lite fina hus längs med strandpromenaden. Förmiddagen ägnades åt poolhäng och ett dopp i havet. Lunch på hotellet, därefter var det dags att börja pricka

Bilar, bilar, bilar..
torsdag 6 juli 2017 - Santa Monica, Kalifornien, USA

Transportdag till Santa Monica! En morgonpromenad tillsammans med boysen då vi spanade in alla fina hus och bilar!Efter frulle var det dags att lufta Dolph på riktigt, målet för dagen Santa Monica! Vi valde att dissa motorvägen och istället köra Pacific Highway! Lite långsammare och med

Sista dagen i Del Mar!
onsdag 5 juli 2017 - Del Mar, Kalifornien, USA

Så var den här, sista dagen i Del Mar!Började morgon med jogg längs med Del Mar beach! Kontrasterna från gårdagen var stora, inte så många morgonpigga vi mötte på rundan.Förmiddagen gick åt till att utforska Carlsbad Premium Outlet tillsammans med 4/5 av familjen Braun. Avslutade med

Happy 4th!!
tisdag 4 juli 2017 - Del Mar, Kalifornien, USA

Så var vi då framme vid den stora dagen som det snackats om länge! Framförallt väderreportrarna! Vi vaknade till ännu en mulen morgon men lagom till att sniglarna (läs barnen) vaknat och käkat frukost så var molnen som bortblåsta!Vi körde ner till Del Mar för att beskåda den

Chilledag! :o)
måndag 3 juli 2017 - Del Mar, Kalifornien, USA

Äntligen lite sol och chill!Efter en natt på ett hotell i Miramar, en förort till San Diego så styrde vi kosan mot Del Mar och familjen Braun, en familj vi lärde känna på Österrikeresan 2016. Efter en mulen morgon så sprack det upp till en dag med strålande sol och skön temperatur! Vid

Grym shoppingdag med lite turistiga inslag!
måndag 3 juli 2017 - Del Mar, Kalifornien, USA

Dagen började med en joggingtur för att upptäcka omgivningarna, mulet men lagom temperatur och vi sprang bitvis längs med stranden. Två små trötta barn låg kvar på hotellrummet...zzzz....Efter frulle då drog vi iväg mot Dan Diego och Coronado Island. Många tjusiga