Gotland 1 2017

tisdag 21 februari 2017 - söndag 26 februari 2017

Vänge
torsdag 23 februari 2017 - Visby, Gotlands län, Sverige

Vi åkte runt innanför murarna och därefter körde vi till metropolen Roma för att handla. På kvällen var vi bjudna till Mia D i Vänge. Hon bjöd på god vegetarisk middag.Vi anlände till stugan vid midnatt. Alla var trötta så det blev en relativt tidig kväll.

Visby
onsdag 22 februari 2017 - Visby, Gotlands län, Sverige

Onsdag förmiddag var en slappedag.Tobias tog en promenad utmed havet.Onsdag eftermiddag åkte vi runt inne i Visby (på vintern får man köra innanför murarna). Sen lunch/kvällsmat intogs på Sunes Elefant där även Mia P mötte upp.När vi kom tillbaka till stugan på kvällen hade tjejerna

Resdag
tisdag 21 februari 2017 - Ängelholm, Skåne län, Sverige

17.39 lämnade vi Ättegatan med delmålet Destination Gotland Oskarshamn. Vi fick med en god matsäck producerad av Berit och Verner. Chauffören åt redan i Växjö pga akut hunger. Fördelen med att åka färjan på vintern är att det är gott om sittplatser.När vi anlände stugan ordnade vi