Familjeresa på Filippinerna

tisdag 12 april 2016 - torsdag 23 juni 2016

Hej. Nu ska jag ut och resa lite. Den här gången blir det med en massa barn och en fru, då det blir nog lite mindre äventyr, kan jag tänka mig. Vi ska åka till min frus hemtrakter och vara där ett tag, sen kommer den äldsta sonen och en kompis den 25 maj och då ska vi åka till några paradisöar, Coron och Palawan.

Sverige igen :)
söndag 26 juni 2016 - Ekerö, Stockholms län, Sverige

Hej kära dagboksläsare. Nu är alla inlägg upplagda och bilder till de sista inläggen. Det fungerade inte tidigare, men nu gick det bra. Bättre sent än aldrig…Nu är vi i Sverige och på väg hem mot Östersund med tåget. Vi stannade till hos kompisar i Stockholm och firade Midsommar där.

Dop och nära slutet.
onsdag 22 juni 2016 - Guiguinto, Centrala Luzon, Filippinerna

Hej kära dagboksläsare.Nu har vi kommit till där Beth bor och varit där några dagar. Vi har döpt barnen och jag höll på att bli galen på att inget går att planera. Först kvällen innan kl 21 skulle vi ut och hitta ett ställe som gästerna kunde äta på efter dopet, och det var inte

Sista anhalten på Palawan
fredag 17 juni 2016 - Puerto Princesa City, MIMAROPA, Filippinerna

Hej kära dagboksläsare.Nu har vi kommit till Puerto Princesa. Här har vi varit en vecka och varit på en krokodilfarm. Vi gjorde en tur med en bil och åkte in i ett fängelse, men som tur kom vi ut sen. Men vi hade ingen guide så vi förstod inte så mycket av det, men det var ett ganska

Magsjuka och prickar i massor

Hej igen kära dagboksläsare. Nu har de fixat till dagboken så förhoppningsvis fungerar det, jag lägger upp det som sakandes på resan, även om det var ett tag sen :)Nu har vi varit några dagar i Sabang som är en strand där det inte fanns så mycket. Ett tiotal ställen att bo på så det

En ny Ö
tisdag 7 juni 2016 - El Nido, MIMAROPA, Filippinerna

Hej kära dagboksläsare. Tyvärr fungerar inte Resedagboken så det är därför ni inte får några dagboksinlägg men en massa mail att jag har uppdaterat den. Men ni verkar det fungera så jag får passa på att lägga upp ett inlägg innan den slutar att fungera igen... Det går inte heller