Bilsemester i Europa 2015

söndag 28 juni 2015 - lördag 18 juli 2015

Jag och Paula åker på 3 veckors bilsemester genom Tyskland, Frankrike, Belgien och Holland. Det blir vin, Champagne, öl och lite ost...

Hej på er!
fredag 17 juli 2015 - Elmshorn, Schleswig-Holstein, Tyskland

Hej hej igen, Det här blir nog det sista jag skriver innan jag kommer hem. Detta för att det är näst sista natten och imorgon sover vi i Heiligenhafen utan wifi. Idag började vi med frukost på hotellet i Utrecht och något ovanligt syndes, det var solen som visade sig efter många dagars

Nu börjar snart hemresan...
onsdag 15 juli 2015 - Utrecht, Vinkeveen, Nederländerna

Hej hej, Idag började vi dagen med frukost på hotellet för att sedan bege oss till Gouda. Tyvärr började dagen grått och det har småregnat mer eller mindre hela dagen fram till kvällen. Men vi försöka att gå runt så mycket det gick och titta i affärer och på staden. Det fanns

Uppdatering igen...
tisdag 14 juli 2015 - Utrecht, Vinkeveen, Nederländerna

Hej på er, Idag har det vart ganska dåligt väder hela dagen. Det har regnat i varierande mängder fram till 16-tiden. Det innebar att min fotodag inte var så mycket att hurra över. Vi började dagen med att åka några km från hotellet till en fotoplats i Antwerpen där jag väntade i dryga

Hej hej!
måndag 13 juli 2015 - Ieper, Flanders, Belgien

Hej på er! Idag startade vi med sovmorgon och sedan en långsam start. Efter frukosten åkte vi till Westvleteren och kollade om dom hade någon öl till salu, det hade dom inte. Vi åkte då till Diksmuide och gick på stan. Precis som många andra Belgiska orter var det en gammaldags stil på

Hej!
måndag 13 juli 2015 - Antwerpen, Flanders, Belgien

Hej hej, Idag började vi med frukost i Ieper och sedan en promenad runt på stan. Vi tog sedan bilen till Cassel i norra Frankrike. Där fotade jag lite trots det usla vädret det har vart idag. Det har varierat i mängd regn men fram till sent på eftermiddagen har det regnat. Efter lunch i