Papau/Indonesien

lördag 4 oktober 2014 - måndag 24 november 2014

Med flyg till Port Moresby på Papau Nya Guinea och med diverse färdmedel ta mig till Jakarta i Indonesien för hemfärd

Bilder
fredag 28 november 2014 - Kuta, Bali, Indonesien

Hej, som avslutning på min resa visar jag några bilder. Hem kom jag till mörker och kyla utan problem.

Kultur po Bali
lördag 15 november 2014 - Ubud, Bali, Indonesien

Hej, jag övergav badlivet och tog turist buss tikk Ubud som er nogot av kulturellt centrum po Bali. Och even her vimlar det av turister. Men stort kulturellt utbud av konst av alla de slag. Dessutom massor av tempel och folk bort mitt inne bland templet. Så gor man in i ett tempel och ploetsligt

Bilder
tisdag 11 november 2014 - Kuta, Bali, Indonesien

Få se om det blir några . Det blir inga bilder. Jag kan fortsetta fron PNG istellet. Jag var po veg tillbaka fron Tari och kom till Mont Hagen med buss po em. Bokade in po en missionsstation som var betydligt bettre en den po uppvegen. Men her var det ett geng amerikaner som regerade och de hade

Bad
måndag 10 november 2014 - Kuta, Bali, Indonesien

Hej, nu har jag kommit till Bali som man hoert so mycket talas om. Men innan jag kom hit har jag varit i Manago lengst upp po Solawesi ute po en oe som ler ha en av verdens besta korallrev foer dykning och snorkling. Foersta dan badade jag och vandrade omkring i omgivningen och besoekte byarna, Po

Bussresa

Hej, eftersom jag har tillgang till internet er det lika bra att passa po. Fron Port Moresby po Papau New Guinea (PNG), floeg jag till Lae po oestkusten der det var festival.Jag blev hemtad po flygplatsen meden bepansrad jeep so jag undrade hur farligt det var der. 150 till 200 olika stammar visade