Tänk så det kan bli....
fredag 12 september 2014 - Cranston, Rhode Island, USA

Börjar närma mig slutet på min vistelse i Calgary/Cranston. Bor hos min vän Dallas i en förortsvilla i Cranston. Riktigt nordamerikanskt nybygge. Stora rum, öppen planlösning på bottenvåningen.... precis som jag skulle vilja bo hemma. Fast Dallas har 3 sovrum, 1 bonusrum, vardagsrum och

En liten försmak av vad som kommer senare.... (hoppas jag!)
måndag 8 september 2014 - Castlegar, British Columbia, Kanada

Varit ute och åkt lite med Chris och Sandra idag. Morgonfika på takterass i Nelson, tittat på vackert röda vandrande Kokanee laxar, och åkte färja på Kokanee sjön. Fina vyer, härlig natur. Men nu är jag helt slut! (ändå är det ju inte jag som kört bil, men det va varmt som

Kajak i Castlegar
söndag 7 september 2014 - Castlegar, British Columbia, Kanada

Efter att åter ha vaknat kl 4 och sedan blängt på tv tills klockan var 8, tog jag en tidig tur till Vancouvers flygplats. Det är en mycket trevlig flygplats. Enkelt och snabbt, mysigt och hemtrevligt. Unnade mig en massage och efter en lååååång lunch var det dags att borda det lilla

En rätt skön dag :)
lördag 6 september 2014 - Vancouver, British Columbia, Kanada

Spenderade en avslappnande dag i Vancouver. Besökte Granville Island på morgonen, och gick på Farmers market. Där skulle jag kunnat stanna i en evighet.... Matvaror i överflöd..... så fantastiska fruktstånd och allt möjligt annat. Och det var inte bara jag som gick omkring och

Det var ju en intressant början....
fredag 5 september 2014 - Vancouver, British Columbia, Kanada

Så var resan till slut igång. Drog ju på mig en förkylning i London som bestämde sig för att slå ut i full "blom" dagen innan mitt flyg.... Det var nog den snörvligaste flygresa jag någonsin gjort.... Rätt soft dock, eftersom jag flög Club World med British Airways. Hade ett