Asien+OZ tour igen dax för avkoppling

onsdag 19 februari 2014 - torsdag 10 april 2014

Dax för lite avkoppling och slippa snö och rusk

Spelat en runda pa central coast samt lite om resa till Boracay
torsdag 20 mars 2014 - Sydney, New South Wales, Australien

Hej igen. Tankte beratta hur det ser ut nar man skall ta farjan over till Boracay. Som ni alla vet sa maste biljett kopas och det gor man I lucka 1 sedan skall en miljobiljett kopas och da far man ga till lucka 2 sedan maste man ha en terminalbiljett for att fa komma in pa farjeterminalen ga da

Hos Brodern
tisdag 18 mars 2014 - Sydney, New South Wales, Australien

Hej allihopa. Nu har det kommit lite kort fran resan men det holl pa att ga rakt at h-te med dessa, nar vis kulle ladda upp dem sa hande nat sa SD kortet blev olasligt upp till fotoaffaren och be dem kora en recover pa det hela, fick CD,n igar till en kostnad av 85 AUD samt inkop av nytt kort. Jag

Reser till Sydney i morgon
torsdag 13 mars 2014 - Malay, Västra Visayas, Filippinerna

Hej. Ännu en dag i slähetens tecken och det var ju det som varmeningen med resan iaf åka hit. Tja vad säger man om denna Ö då, det enda är den långa vita stranden annar finns det inte så mycket att göra här mer än partaja efter vad jag förstått av den yngre generationen, ennan får

Nästa ö
tisdag 11 mars 2014 - Malay, Västra Visayas, Filippinerna

Tja då var man här en liten ö med massor av turister. Tog en promis till den närmste beachen bra vind och det innebär massor av kite surfare och massor av Ryssar ta mig f-n var man än i världen och odrägliga är en stor del av dem tog sedan en sväng över tll den populära White beach på

Resan hit till Kalibo samt canopy walk i mangroveträsk nu på morgonen
måndag 10 mars 2014 - Kalibo, Västra Visayas, Filippinerna

Hej igen. Ja då hände det som jag började misstänka skulle ske, nämligen att reseagenten i Pattaya skickade mig till fel flygplaats här på Panaya island jag landade på enligt biljetten på Ramos nånting som i Manilla hette Catlacan men vid framkomsten hette flygplatsen Boracay airport så