Malapasqua

söndag 22 december 2013 - torsdag 9 januari 2014

Arlanda, here we come!
torsdag 9 januari 2014 - Storm Security, Vendelsö, Stockholms län, Sverige

Hemresan har gått bra! Trötta och sega, men så nöjda med vårt äventyr!! Detta skulle vi kunna göra om igen och igen och igen..... Tack Malapasqua för en otrolig upplevelse av lugn, gästvänlighet och en aldrig sinande generositet!!

Nu drar vi oss hemåt!
onsdag 8 januari 2014 - Storm Security, Vendelsö, Stockholms län, Sverige

Vaknar 08.00 denna sista morgon på Malapasqua. Lite småplock innan vi går till Krogen på hörnan och äter en lättare frukost. Lite molnigt men vinden är skön. Hem och packar och städar. Typ 12 påsar med skräp och tomburkar :-) Känns konstig tomt på nåt sätt att lämna ön nu när vi

Sista dagen!
tisdag 7 januari 2014 - Storm Security, Vendelsö, Stockholms län, Sverige

Soligt, molnigt, blåsigt, kvavt = normalt väder på Malapasqua! Sista heldagen!!! Frukost på Angelinas och sedan en promenad till Exotic för att säga hejdå! Mys och sista kvällen på Ocean Vida. Tack och hej då!!! Känns sorgligt att behöva säga adjö.... Stannar på stranden på vägen

Sol och mer snorkling!
måndag 6 januari 2014 - Storm Security, Vendelsö, Stockholms län, Sverige

Soligt och vaaaaarmt! Frukost på Angelinas och sedan en dag i solen på Teapanee´s strand. Jättefin snorkling och nästan ensamma på stranden. Skööööööönt!!!!!! Tua är numera helt biten av snorkling!! Hurra!! :-) Gott med en kall efter snorkelturen!! Efter tre timmar kan vi börja ana

Lata dagar.......
söndag 5 januari 2014 - Storm Security, Vendelsö, Stockholms län, Sverige

Ok väder idag. Mulet men varmt! Tua vaknar idag med ÄNNU fler myggbett!!! Uj uj uj......... Men hon är glad ändå... Vi har faktiskt ström på morgonen så att vi kan få i oss lite kaffe!! Verandahäng med kaffe och dagbok! Kurts arbetare har gjort ett jätteryck och förbereder gjutning av