Centralamerika/USA

lördag 16 februari 2013 - söndag 14 april 2013

Vår första backpackersresa. Centralamerika/USA är delarna vi kommer att besöka. 58-dagars sol, bad & värme väntar. Vi kommer att starta vår resa i Panama City, Panama och avslutar i New York, USA. Med busspass av Bamba Experience tar vi oss norrut till östkusten av Mexico och Cancún där flyget går till Miami. Där blir vi ett par dagar innan en vecka i Karibien och lyxkryss väntar. Åter i Miami en dag för att sätta fötterna på jorden igen innan flyg till New York och där vi avslutar denna resa med shopping i ett par dagar. Vi hoppas kunna hålla Er uppdaterade så mycket som möjligt (där det finns WiFi) och att ni gärna följer med oss på denna resan, hemifrån! =)

Sista stoppet innan Miami!!! :)
torsdag 21 mars 2013 - Cancún, Quintana Roo, Mexiko

Hej svejs på Er!! Just nu sitter jag på en stol i vårt dorm här i Cancun. Sanna ligger och läser, Carro kikar på sin iPad och Anders ligger som förstenad i sängen och har inte kunnat göra något idag. Magen mår inte så bra. Tiden i Playa del Carmen. Måndag till torsdag blev vi i

Playa del Carmen
måndag 18 mars 2013 - Playa del Carmen, Quintana Roo, Mexiko

Hej svejs! Nu sitter jag på vårt hostel i Playa del Carmen. Dom andra duschar efter dagens "pass" på stranden. Vi lämnande Tulum imorse(måndag), bussen gick klockan 09, så vi han käka frukost och så i lugn och ro. Hostelet vi bor på ligger kanske 100-200m från stranden och

Senast aktiv - från Cancún, Quintana Roo, Mexiko
Mycket på samma gång...!!! :)
lördag 16 mars 2013 - Tulum, Quintana Roo, Mexiko

Halloj snögubbar där hemma! Nu va de ett tag sen man skrev här.. Sånt är livet! ;) Så nu får ni mycket att läsa! Det blev hostel pick up från Surfing Donkey i San Juan del Sur, Nicaragua till Granda. Där hade vi bokat till en början en natt hos en familj. Jätte trevlig familj verkade

San Juan del Sur.
lördag 2 mars 2013 - San Juan del Sur, Rivas, Nicaragua

Hola amigos! Nu har jag lite mer tid och ork eller vad man ska säga för att fö ihop några bra rader. Klockan är sen fredagskväll här och tidig lördagsmorgon borta, (läs långt borta) hos Er. :) Jag ligger här i våningssängens överslaf, de andra sover. Ett litet party pågår utanför

Coffe shop
måndag 25 februari 2013 - Monteverde, Puntarenas, Costa Rica

Två nätter på hostelet i San José. Gårdagen va rolig! Träffade på ett gäng människor som vi avslutade besökt i San José med. Vi satt vid poolområdet på hostelet och surrade lite. Upp tidigt imorse då vi bestämt/bokat att vårt Bamba pass skulle börja. Strax efter sju dök vår