San Fransisco, Rockabilly, Country och Sun Studio.

fredag 22 mars 2013 - söndag 7 april 2013

Jag, Kurt, Rena och Lars-Gösta flyger till San Fransisco, kör sedan Route 1 till Los Lobos och övernattar i Bakersfield innan vi kör till Vegas och Rockabilly weekend. Vi flyger till Nashville och tar oss på något vis till Memphis där resan går hem ifrån.

Krångel med det tekniska...
torsdag 4 april 2013 - Nashville, Tennessee, USA

Har inte gjort några inlägg på ett tag, tappade sugen efter att ha lagt in text på samma bilder 3 gånger, utan att det laddades upp. Vi lämnade Vegas måndag 1/4 23.30 och allt gick som planerat, kom fram till Nashville på morgonen och de var snälla nog på hotellet att bjuda oss på

A1 och Point Lobos Reserve, på väg till Vegas.
tisdag 26 mars 2013 - Monterey, Tennessee, USA

Efter en lugn och fin taxitur till flygplatsen hämtade vi ut en liten hyrbil för att ta oss längs A1 nerför kusten till Point Lobos, ett hisnande vackert område längs kusten. Vattnet vid China Cove är så turkosgrönt att man tror de pytsar ut färg i det. Vi övernattade i Bakersfield (för

En underbart solig dag.
söndag 24 mars 2013 - Fisherman's Wharf, San Francisco, Kalifornien, USA

På Renas önskan gick vi till the Djungle Room för att äta frukost idag, de hade påskspecial med buffé. Haha, de tittade lite konstigt på oss, frågade om vi bokat och visade oss till ett bord. Det var helt klart ett ställe för barn!!!! Det var plastdjungel både på väggar och tak,

Första etappen på resan avklarad.
lördag 23 mars 2013 - Fisherman's Wharf, San Francisco, Kalifornien, USA

Resan gick som den skulle. Vi mellanlandade i Paris, Charles de Gaulle är som en hel liten stad, med terminaler överallt. Väl framme i SF var min resväska krossad...igen :( En iofs trevlig man upplyste mig om att jag kunde hämta en ny på en adress downtown,så imorse tog vi en promenad, med

San Fransisco, Rockabilly, Country och Sun Studio.