Öst och väst

onsdag 9 januari 2013 - söndag 3 mars 2013

Åker till Kashmir och Kanada för att leta fina åk och nya upplevelser.

Hemma i soffan
söndag 3 mars 2013 - Malmberget, Norrbottens län, Sverige

Då var man hemma i soffan igen. Jag fick ett fint mottagande av Bengt och Maggan med välbehövd supergod makaronilåda och födelsedagspresenter från hela släkten. Gissa om det ska lagas stora soppor och mysas i sidenunderställ framöver! :) Tågresan gick bra. Sov som en stock på tåget. Ca

Ger upp dagboken..
tisdag 12 februari 2013 - Revelstoke, British Columbia, Kanada

Jag ger upp det här med dagboken nu. Internet är ju värre än i kashmir på det här stället! Jag har det iaf bra. Var nära att köpa mig ett tält så vi kunde ge oss ut på expedition. Men dom hade inte mitt hilleberg jannu som jag spanat på i två år. Så det får vara.. Får se om det

coquihalla
tisdag 5 februari 2013 - Revelstoke, British Columbia, Kanada

Hej igen! Vi har varit i coquihalla lakes lodge några dagar. Ett riktigt mysigt ställe mitt ute i ingenstanns. Många fina åk i närheten. Men man får jobba för dom! Sjukt tungt att åka tandem på skoter när man inte är van. Det kändes nästan som en vilodag när vi skidrade upp på

Födelsedag
måndag 28 januari 2013 - London, England, Storbritannien

Sitter i london efter en 10h flygning och väntar på nästa 10h flygning till vancouver. Lyxat till det med riktigt god fisk och vitt vin såhär på födelsedagen. Jag gillade verkligen maten i kashmir Men efter två veckor på samma hotell där maten ingick så blev man lite less.. Min indiska

Två dagar kvar..
fredag 25 januari 2013 - Forest Block

Häromdagen for vi in till Srinagar en sväng. Tog oss en tur med båt ut på sjön Det var som ett litet venedig, med massa små kanaler med affärer, hem, husbåtar etc. Det är verkligen en annorlunda plats att vara på det här. Indiska soldater överallt. "Indian dogs" som kashmirerna