Thailand, Kambodja och Indien

måndag 12 november 2012 - onsdag 13 mars 2013

Jag och min kompis Linn åker ner till Bangkok imorgon. Vi börjar med Thailand några veckor för att sedan ta oss vidare till Kambodja. Därefter blir det ca 2,5 månader i Indien med mycket runt resande och även lite volontär arbete.

Lång resa
söndag 10 mars 2013 - Bombay, Maharashtra, Indien

Hejsan hoppsan alla! Efter nagra underbara dagar i en liten stuga pa stranden i Palolem, med massor av sol och bad och aven lite kayjak, bar det igar av i buss mot Bombay. Vi beraknades vara framme kl.9 men efter lite busstrul andrades tiden till 14.00. Nu vet vi att vi kan overleva allt i alla

Nu är det nära..
måndag 4 mars 2013 - Kochi, Kerala, Indien

Hejsan hoppsan!! Nu ar det inte manga dagar kvar alltsa. Kanns fruktansvart konstigt att borja planera for hemresa. Nio dagar kvar idag, inte ens tva siffrigt langre. Haha. Vi ar nu pa en liten mellan landning i Kochi for att idag ta taget till Palolem i Goa och lite sista sol och bad innan Bombay.

Äntligen sol och bad igen
tisdag 26 februari 2013 - Varkala, Varkala, Kerala, Indien

Hallå i stugan! Nu har vi äntligen lite sol och bad igen. Senast var ju i gokarna för en väldans massa veckor sedan. Så nu laddar vi med solenergi och får förhoppningsvis en fin bränna innan vi kommer hem igen. Är ganska nära nu, tiden går fort. Innan Varkala var vi i Kochi. En väldigt

Slappartagen
måndag 18 februari 2013 - Kochi, Kerala, Indien

Hallihallå!!! Vi lever livet här borta! Pondicherry var en riktigt vackare och rolig stad. Träffade Beathe från norge som vi träffade i kambodia, hon pluggar där. Sedan mötte vi upp ett litet gäng på tre killar som vi träffat innan. Väldigt trevligt. Vi har besökt en by som heter

Helt underbart
söndag 10 februari 2013 - Puducherry, Indien

Hej alla!! Som titeln avslöjar har vi det väldigt bra. Vi är nu i Pondicherry, vi tog nattbussen hit från Bangalore. Har ätit en fantastisk frukost i den franska delen av staden. Väldigt mysigt hotell men för dyrt för att vi ska kunna bo här så vi får leta vidare. Men frukosten kommer