Hemfärd

Hejsan! Nu sitter vi och väntar på att få gå om bord på flyget, känns lite vemodigt. Vi kom till KL i måndags med flyg från Langkawi, checkade in på ett fint hotell med Petronas twin toner som utsikt. Dagarna i Huvudstaden har bestått av shopping shopping och åter igen shopping. Joachim

Koh Lipe Thailand.
måndag 12 november 2012 - Sundbyberg, Stockholms län, Sverige

Hejsan! Vi har inte så mycket att rapportera utan dagarna ser oftast likadana ut. Vi vaknar runt 7-7.30 utav att det är bastuvarmt i rummet, sedan går vi och äter frukost som består av pannkaka,omelett, toast med smör och sylt eller frukttallrik. I fredags ,om jag nu minns rätt, så åkte vi

Koh Lipe, Thailand.
tisdag 6 november 2012 - Dazhou, Sichuan, Kina

Hej pa er dar hemma! I lordags tog vi baten till Koh lipe, tog ca 1.45tim. Vi bor i en liten bungalow nara stranden. Dagarna bestar i att sola och bada. Idag har det varit en kanondag med stralande sol och bla himmel. Det brukar komma regn pa kvallarna men an sa lange har det inte kommit nagot

sol och bad varje dag.
fredag 2 november 2012 - Sundbyberg, Stockholms län, Sverige

Hejsan!!! allt ar bra med oss, sol och bad star pa schemat varje dag. Det har kommit en regnskur varje dag men då på kvällen och den går över oftast lika fort som den kom. I går åkte vi på en liten utflykt, vi tog tog en taxi till ett ställe där man kan åka en linbana upp till bergen,

Väntar och väntar...

Tjena på er där hemma i kylan! Nu sitter vi på en flygplats i Kuala Lumpur och väntar på planet som ska ta oss till Langkawi. Resan har hittills gått bra men känner oss lite stela i nacken, i alla fall jag (Elin) gör det. Det harnu regnat lite men vi är glada ändå, det är ju varmt och