På resande fot

söndag 4 november 2012 - måndag 4 november 2013

Hej då Mexico
torsdag 17 januari 2013 - Cancún, Quintana Roo, Mexiko

Sista natten i Mexico. Har haft 10 sjukt bra dagar i Tulum och en grym avslutning på resan. Tulum var helt underbart bra. Ett litet Chill ställe med en grymt fin strand. Beach party dykning och massa mer :))) flyger från Mexico till Miami om några timmar, och därifrån vidare till Sverige och

Tulum
fredag 11 januari 2013 - Tulum, Quintana Roo, Mexiko

I söndags lämnade jag den lilla ön och tog mig vidare ensam till Tulum. Tog en färja från ön och efter det så missade jag självklart min buss. Samtidigt snodde någon jävel min påse med alla mina presenter och julklappar till nära och kära :( Tillslut så löste allt sig och efter

Holbox
söndag 6 januari 2013 - Isla Holbox, Quintana Roo, Mexiko

Hej alla kompisar! Nu har vi vart på en liten ö vid namn Holbox i ett par dagar. inte en så jätte fin ö mer en chill ö. Idag har vi vart ute och fiskat. jag fick en fisk, dom andra inga haha... Imorgon lämnar jag denna ön för att ta mig vidare ensam till Talum. Erica stannar kvar och tar

Nyår
onsdag 2 januari 2013 - Playa del Carmen, Quintana Roo, Mexiko

Nu befinner vi oss i playa del Carmen, vi tog oss med buss från puerto escondido till playa del Carmen. Vilket tog över 30 timmar. Playa är fullt med turister men en jävla fest stad. Här har vi mött upp väldigt mkt folk som vi träffade i början av våran resa i Mexico vilket är väldigt

Puerto Escondido
fredag 28 december 2012 - Puerto Escondido, Mexiko

Hej alla förlåt för att jag är så dålig på att uppdatera!! Efter Cuba åkte vi vidare till Mexico city och tillbringade 5 dagar där. Det var kallt på nätterna men varmt på dagarna. Vi var på många museum och kollade in pyramiderna.klart det var mycket party i denna staden med. Vi