Hawaii - Bangladesh - Indien

torsdag 26 januari 2012 - onsdag 25 april 2012

En upptäcktsfärd till jordens "alla" hörn. Vi kommer dels göra en fältstudie men också ha det gött! Så.. Ha det gött haj!

12 dagar kvar..
torsdag 12 april 2012 - Udhagamandalam, Tamil Nadu, Indien

Halla Halla! Nu aterstar det alltsa bara 12 dagar kvar pa var resa. Vi har valdigt mycket hemlangtan nu, men ska forsoka njuta det absolut sista nu! Just nu ar vi pa Mitraniketan, en skola som Osterlens fhsk har kontakt med. Har gor vi typ ingenting, alla barnen i skolan har sommarlov. SA

Djungelvral, bilar, zooapor och Soda!
lördag 31 mars 2012 - Udhagamandalam, Tamil Nadu, Indien

Vanakam! Vi ar i INDIEN! Vi bor just nu pa indiens kanske finaste plats! Mitt i djungeln, mitt bland apor, elefanter, kossor och bjornar! Har mar vi gott och lever i lugnet, efter alla jobbiga dygn pa flygplatser, taxiturer i galen trafik och allman vilsenhet. Har har vi borjat med vart

Istanbul
söndag 18 mars 2012 - Istanbul, Turkiet

Hej ıgen! Nu befınner vı oss ı Turkıet och har gjort det ı nagra dagar. Det blev ett lıtet mellanstopp har ınnan vı drar vıdare tıll Indıen. Var reseplanerıng har andrats ıgen och nu drar vı tıll Bombay for att sedan flyga vıdare tıll Bangalore. Val nagonstans utanfor Bangalore

Femtioelva flygresor, kaos och dubbeldackare!
tisdag 13 mars 2012 - London, England, Storbritannien

Hello! Nu ar vi i London. Vi kom hit for tre dagar sen och har hunnit med att uppleva en hel del. Vi gillart! Och flygresorna fran Hawaii gick mycket battre och smidigare an till Hawaii! Formodligen mycket tack vare var lilla mellanlandning i New York som vi fick som bonus. Idag har jag lamnat

Aloha aloha!
torsdag 16 februari 2012 - Honolulu, Hawaii, USA

Aloha allihopa! Nu antligen far vi mojlighet att skriva annu ett dagboksinlagg. Vi har haft mycket problem med att logga in pa var resdagbok sa det ar orsaken till att det var langesen vi skrev. I Hawaii flyter allting pa. Vi har avslutat var Servicelearning, som var antingen pa Palolo