Rough Expedition Extreme

torsdag 5 januari 2012 - fredag 17 februari 2012

Resan som några få galningar önskar göra "NÅGON GÅNG I LIVET" Ca 800 mil i Västafrika. 12 länder på 28 dagar i en Land Rover Defender. Resan blir trång, varm, bullrig, dammig och oförglömlig!! Ni kan också följa oss på: http://tinyurl.com/niklasericsson

vecka 1
fredag 13 januari 2012 - Bobo-Dioulasso, Hauts-Bassins, Burkina Faso

Efter den forsta veckan sa har vi genomgatt sand, varme,250 mil av korbara och okorbara vagar. Vi har varit i Senegal, Mali och nu ar vi i Burkina Faso. Igar slog vi till med LYX!! Hotell och vi fick duscha for forsta gangen pa en vecka. Vi har lite svart att uppdatera resdagboken da det mest ar

Andreas Norling
Rough i Rough Expedition Extreme
Fyra dagar till avresa..
söndag 1 januari 2012 - Stockholm, Stockholms län, Sverige

Nu har vi firat in det nya året och det betyder att det snart är dags för....VÄSTAFRIKA!! Torsdag den 5 januari sätter sig jag (Maria), Anna, Jonas och Andreas på ett plan som kommer att ta oss till Dakar, Senegal. På flygplatsen i Dakar möter Mr.Rough och Niklas upp oss för att starta