mexico, centralamerika & sydamerika

måndag 12 december 2011 - lördag 28 april 2012

dag trettio av etthundratrettionio.
tisdag 10 januari 2012 - El Zonte, La Libertad Department, El Salvador

Hola amigos! Fortfarande kvar i el tunco, vi har lite av en formoga att fastna pa stallen. Det ar nog tur att vi har betalat busspassen redan, annars hade jag nog blivit fast redan i belize. Sa, tre natter blev till atta men inatt ar det dax att aka vidare. Vi skulle egentligen farit igar, hade

surfers paradise.

Hejsan hoppsan. Nu har vi tagit oss till el salvador, ett land som ar minst lika vackert som gyatemala. Fortfarande samma hoga berg och djupa dalar som i norge, med gronskan och naturen fran guatemala, OCH lagg till stranderna och havet pa det. Mums! Vi satte oss pa en buss utan att riktigt veta

hoga berg och djupa hav.

Hola! Vi tackade belize for nagra underbara dagar och for vidare mot guatemala. Slut pa engelsktalandet och tillbaks till teckensprak. Vi sag en delfin nar vi tog battaxin till belize city fran caye caulker!! :) I en varm minibuss pa galet daliga vagar men i ett underbart vackert land akte vi

ba-ba-bamba.
söndag 1 januari 2012 - Antigua Guatemala, Sacatepéquez, Guatemala

Amigos! :) vi har gjort nagra halvhjartade forsok att lagga in bilder, vill verkligen visa hur bra vi har det. men talamodet racker inte till med kvaliten pa datorerna har. Hall ut! Nu ar vi alltsa i antigua, annu en mysig stad i lagom storlek. Hit aker dom flesta backpackers for att plugga

ragamuffin tour.
onsdag 21 december 2011 - Caye Caulker, Belize

IDAG HAR VI SNORKLAT MED STINGROCKOR, HAJAR OCH SKOLDPADDOR! det var allt for nu, hors i guatemala! pusskram