tisdag 25 oktober 2011 - torsdag 17 november 2011

Resa till Aruba och Florida med kryssning i Karibien

Kryssning i västra Karibien
söndag 13 november 2011 - Caymanöarna

Hej igen, Idag den 13 nov. har vi kommit tillbaka till Miami efter 7 dagars kryssning i västra karibien med Carneval Valor.En rymlig och bra hytt med fönster! och mycket god mat, lite för mycket och lite för ofta.Först en dag till sjöss, sedan Caymanöarna, där vi gjorde en snorkeltur(lite

Miami
torsdag 3 november 2011 - Miami, Florida, USA

Hej alla, Efter en fantastisk vecka på Aruba tillsammans med Ingrid och Bob kom vi tillbaka till Miami, där vi bor på ett lgh-hotell vid stranden(rosa inredning). På fradagen badae, solade och promenarade längs stranden. På em letade vi upp Best buy och köpte en ny kamera.Sedan blev det

tisdag 1 november 2011 - Santa Cruz, Aruba

Hej allihopa, Nu äntligen har vi fått ihop några bilder(från Bobs kamera) så att vi kan skriva ett inlägg i resdagboken. Resan till Miami gick bra men jetlagen gjorde att vi fick sova större delen av tiden i Miami Beach. Vi bodde på ett bra hotell nära stranden, som vi inte utnyttjade så