Thailand 2011

onsdag 1 juni 2011 - torsdag 23 juni 2011

Laddning for hemresan
tisdag 21 juni 2011 - Ko Samui, Surat Thani, Thailand

Sitter och väntar på lunch. Imorgon bär det av hemmåt. Jag, Siv, Albin o Oskar far iväg på morgonen för shopping i Bangkok. Julia, Stefan o Tyra åker på kvällen. Julia fick gå till farbror doktorn och bli ruinerad = dyrt, men det var nog bra för hon hade lunginflamation och fått

Snorkling Ko Tao
lördag 18 juni 2011 - Ko Samui, Surat Thani, Thailand

Idag avverkade vi två öar till på en dagstur med speedboat. Ko Tao och Koh Nagn Yang. Vi snorklade och fick se vår första livs levande haj - coolt! Synd bara att man inte hade en undervattenskamera. Det tär på krafterna att var till sjöss så det blir nog att ta det lite lungt

Lamai Beach
onsdag 15 juni 2011 - Ko Samui, Surat Thani, Thailand

Nytt ställe, fast gammalt (vi var här ifjol). Bra och billigt, vi har bokat här tills vi åker hem. Igår var det födelsekalas, vi började med sång på morgonen och slutade med kalas middag på kvällen. Tyvärr blev jag (Håkan) och Oskar lite tjyvens i magen så det kom både från det ena

Senast aktiv - från Ko Samui, Surat Thani, Thailand
sista kvallen pa salad hut
söndag 12 juni 2011 - Ko Pha-ngan, Surat Thani, Thailand

Igår var grabbarna runt ön på moppe. Vi tjejer tillbringa dagen med sol o bad i havet och poolen. Idag har grabbarna hyrt kanot och paddlat ute i havet, ett förlorat cyklop gav det... men alla personer kom tillbaka välbehållna. Här mår vi som kungar och drottningar men imorgon drar vi

Thaimassage
fredag 10 juni 2011 - Ko Pha-ngan, Surat Thani, Thailand

Idag har Oscar tagit sin första thaimassage, det gick bra ända till det blev lite närgånget :) Tyra mår som en prinsessa, och det är inte bara mamma som är OK längre. Annars har vi bytt rum till en svit, och bara slappat.