Studentresa

torsdag 24 mars 2011 - måndag 4 april 2011

En snabb liten utflykt efter jag slutat skolan...

Sista timmarna
söndag 3 april 2011 - Bridgetown, Sankt Michael, Barbados

Så var sagan nästan slut, sitter av dom sista fyra timmarna innan jag skall återvända till flygplatsen och flyga hem igen, via london. Det har varit en bra vecka här, har tagit det riktigt lugnt och bara slappat, ätit gott och tagit någon liten drink men förvånansvärt lite... Efter att

Hett
tisdag 29 mars 2011 - Bridgetown, Sankt Michael, Barbados

Nytt land, ännu en ny skåra i bältet... Var som sagt i New York ett par dagar, såg mina gamla favoriter Sick of it all men det var lite av en besvikelse, konserten i sej var det inget fel på men tyvärr kändes publiken rätt lam, det var inte mycket till moshpit där inte, okej att SOIA hade

NYC
lördag 26 mars 2011 - New York, USA

Så var man tillbaka på amerikansk mark igen, lyckas hamna här titt som tätt. Kom till New York igår, torsdag, och checkade in på Pennsylvanina Hotel som ligger precis brevid Madison Square Graden, när jag steg in i lobbyn trodde jag först att jag kommit fel, såg mer ut som en biofoaje än