Vintersäsong

torsdag 16 december 2010 - torsdag 9 juni 2011

lite foton
onsdag 8 juni 2011 - Collons, Vex, Valais, Schweiz

Cykelutflykt fran Chamoson till kurbaden i Ovronnaz med Marie-Jo (som halsar sa mycket till Moa!!) sen kommer lite bilder fran vandring fran min lagenhet till Prafleuri (med halsning fran en stenbock) sen kommer bilder fran tandemcykling med David, Jessica och Simon. (med halsning fran Les

500km tandem

framme i Marseille! efter en veckas tandemcyklande har vi klarat av vart mal: Geneva - Marseille

En tradgard!
lördag 21 maj 2011 - Collons, Vex, Valais, Schweiz

idag har det jobbats och slitits i solen! en tradgard har uppstatt! ja, uppstatt fran att ha varit en svargenomtranglig djungel, finns det nu en tradgard mellan mullvadshalen i davids grasmatta

min lagenhet!
fredag 20 maj 2011 - Vex, Valais, Schweiz

bilder pa min fina lagenhet och mina vackra grannar!

Förvexad
söndag 8 maj 2011 - Vex, Valais, Schweiz

..hoho. vad skoj jag ar. befinner mig i Vex, en by i Val d'Hérens - nagra kilometer nedanfor Les Collons & Thyon, dar jag jobbat i vinter, och nastan tva mil ovanfor Sion, den storsta staden har i krokarna. Kom ned fran vandrarstugan for tre dagar sedan. Har tillbringat en jattefin var dar uppe!