Niseko, Japan

Powhunt i Niseko

Hemma...
måndag 31 januari 2011 - Malmberget, Norrbottens län, Sverige

Ja då var man alltså hemma igen. :( Tokyo var en riktigt trevlig stad tyckte jag. Inte alls så stressig som jag trodde den skulle vara. Och enkelt var det att transportera sig runt med tunnelbanan också. Blev många timmars shopping på feta varuhus som var lite som att ha jula, biltema,

Tokyo
tisdag 25 januari 2011 - Tokyo, Hachioji, Japan

Framme i Tokyo. Har eget rum i 2 nätter. Sedan delar vi rum sista natten igen. Rätt så skönt med eget nu efter 3v i samma rum. Blir spännande att sova i säng också. Har ju "bara" haft typ liggunderlagsaktigt senaste veckorna. Jäklar vad vi har åkt snowboard! Kunde ibland tom tänka. "Fan

Statusuppdateing.
måndag 10 januari 2011 - Niseko, Hokkaido, Japan

Temperaturen håller sig kring 8-10. Men kan vara lite kallt, blåsigt och fuktigt. Men efter att ha köpt en ansiktsmask så är det inga bekymmer. Kom till niseko den 5:e. Snö 5:e = 10cm plus 6:e = 35-40cm 7:e = 55-60cm 8:e = 35-40cm 9:e = 15-20cm 10:e = 20-25cm

Resan påbörjad
fredag 7 januari 2011 - Niseko, Hokkaido, Japan

Resan är påbörjad! Stannade i uppsala och byggde snögrottormed Iyob. Sen flyg till peking. Drack några pilsner och käkade grymt kött! Vidare mot Tokyo efter 3h. Blev upplockade och åkte till ett litet hostel ute på landsbygden. (Kändes det då som) Mysigt ställe iaf. Och kostade bara