Shoppa!!
fredag 12 november 2010 - Bangkok, Thailand

Hej!! Nu har vi precis atit frukost! Skall ligga en stund vid poolen och sen blir det fortsatt shopping. Nu ar det inte langt kvar tills vi aker hem till kylan. Tack Lina for att du tittade till kolonin och Emma for att du tittade till Sixten och blommorna. (och mitt paket) Kramar fran oss!

Sista dagen på stranden!
onsdag 10 november 2010 - Phe, Rayong, Thailand

Hallå! Sista dagen på Koh Samet idag, imorgon åker vi till Bangkok. Känns tråkigt att lämna denna underbara strand och veta att det dröjer nog väldigt länge innan vi åker hit igen. Till lunch idag blev de sticky rise med mango, väldigt gott idag med. Jag missade att smörja min mage

Party!
tisdag 9 november 2010 - Phe, Rayong, Thailand

Hej! Vi har precis ätit lite frukost på tuk's. Surfar fortfarande på deras nät. Ingen direkt sol just nu, hoppas den tittar fram snart. Regnade inatt och blåser lite mer idag. I lördags festade vi loss på Ploy, och va hemma vid 03 :) söndagen till bringade vi på stranden och i går va vi

Via ipoden
fredag 5 november 2010 - Phe, Rayong, Thailand

Hej, sitter På tuks little hut köpte wifi för 15 kr per dygn :) Har bytat upp oss till ett rum med vamvatten och eget badrum i bungalowen. Solar dagarna långa, tar strand promenader och har det gott. Ca:32 grader på dagen och 25 på kvällarna!! Ta hand om er! Kramar

Sol och Bad!
torsdag 4 november 2010 - Phe, Rayong, Thailand

Hej! Vi solar och badar och har det gott. Bor kvar pa det billiga rummet da ingen vill checka ut!! Kall dusch e inget roligt! Maten smakar underbart och shakarna e jattesmarriga ;) Enligt chefen pa hotellet skall har inet finna varken dengue eller malaria myggor. Ön testas varje år. Allt

Detta har hant!!!
tisdag 2 november 2010 - Phe, Rayong, Thailand

Hej! Igar landade vi, jattetrotta i Bangkok, Tog vars en massage at lite mat och sov gott en timme. Kannde oss daliga, gick ut at lite till och shoppade det nodvandigaste! (Jag vi shoppade aven myggspray, tva stycken!) Jag han fa ett myggbatt innan vi borjade spraya oss. HJALP!!! (haha,

En vecka!
lördag 23 oktober 2010 - Landskrona, Skåne län, Sverige

Hallå på er! Det är bara en vecka kvar tills att vi beger oss till Kastrup och vidare mot Thailand, JIPPY!! Mycket skall hinnas med på den veckan, men de kommer bara bli roligt! Imorgon skall jag börja plocka fram kläder och lite sakerna jag skall ha med mig på resan, även hämta

Hemma... änsålänge
lördag 18 september 2010 - Landskrona, Skåne län, Sverige

Hej! Nu har vi bokat en ny resa till Thailand. Anders sköt på sin första dag på nya jobbet och jag kunde vara ledig två veckor då jag inte skrivit papper på fast anställning ännu utan ville vara timmanställd den fösta tiden på nya jobbet. Vi åker den 31 oktober med Qatar Airways