Australien

tisdag 10 november 2009 - tisdag 15 juni 2010

Resa runt i Australien, börjar i cairns.

Hem resan bokad.
fredag 5 mars 2010 - Sydney, New South Wales, Australien

Nu är hem resan bokad och klar, den 12 mars kl 10:45 landar vi på arlanda. vi bokade resan igår kl 10 på morgonen och satt på bussen mot sydney kl 11, bussen tog 24 timmar, det var 24 väldigt jobbiga timmar oxå. men nu är vi framme i sydney och det regnar, allt gick åt helvete när vi kom

Hem resan bokad.
fredag 5 mars 2010 - Sydney, New South Wales, Australien

Jag suger..
tisdag 2 mars 2010 - Adelaide, Adelaide, South Australia, Australien

Ja, jag har lyckats igen..Förstår inte hur det är möjligt. det här är helt ofattbart..Fjärde gången jag tappar en mobiltelefon. Har väl iofs lite tur också, tre av fyra gånger har telefonen återfunnits. Den här gången glömde jag den i soffan på hostelet vi checkat ut från. hade

Dag 4
tisdag 23 februari 2010 - Adelaide, Adelaide, South Australia, Australien

Vaknade tidigt och köpte te och muffins på McDonalds innan vi körde vidare den lilla bit vi hade kvar in till Adelaide. Kom in i stan och skulle bara tanka bilen innan vi lämnade igen den vid tio. Var inte så enklet som det lät, var enkelriktat överallt, men tillslut parkerade vi bilen fel i

Bila great ocean road
måndag 22 februari 2010 - Geelong, Victoria, Australien

Som många av er vet bilar vi för tillfället längs great ocean road mot adelaide. Gör ett kort stopp på Mcdonalds här innan dem stänger. Ville bara meddela att vi bara har ett par timmar kvar till adelaide och att körningen gått bra. Vi och bilen mår bra. Vi mår kanske lite bättre än