Bröllopsresa

onsdag 16 september 2009 - torsdag 29 oktober 2009

Tar tåget från Köpenhamn till Nürnberg, därifrån cyklar vi genom södra Tyskland ner i Österrike för att svänga in en runda i Schweiz. Därefter cyklar vi över alperna ner i Italien och avslutar i ett soligt Kroatien!

Host i Europa!
måndag 12 oktober 2009 - Ljubljana, Slovenien

Hej! Imorse lamnade vi Kroatien huxflux! Vi var ute pa oarna Cres och Krk och det var verkligen vackert och helt magiskt vatten!Tank om kajakuthyrarna hade haft oppet.....:)Vi satt en kvall och funderade over livet och resan,stanna eller aka...da oppande sig himlen fullstandigt och ett monsunregn

Mycket cykling...
lördag 10 oktober 2009 - Kampelje, Primorje-Gorski kotars län, Kroatien

Hej! Nu ar vi pa on Cres och chillar efter ett kuperat vasalopp pa cykel igar, forstar pappa att det ar sjukt langt pa skidor:) Nu ser Kroatien ut som vi hade forvantat oss, valdigt klart vatten, klippor och grona berg, inte sa mycket folk och mer genuint pa nagot satt-underbart! Imorgon tar vi

Kroatien
tisdag 6 oktober 2009 - Poreč, Istrien, Kroatien

Hej! Nu har vi lamnat Italiens stora stader och trafikerade vagar, en snabb visit langs Sloveniens kust, det var fint!Och sen var vi vips i Kroatien som valkomnade oss med en javligt lang uppforsbacke:) Nar vi cyklade ut mot havet sa var det precis som vi hoppats pa nar vi var i

Vinfestival vid Gardasjòn!
torsdag 1 oktober 2009 - Riva del Garda, Trentino-Alto Adige, Italien

Hej pa er alla! ber om ursàkt att vi varit sa daliga pa att uppdatera har,men i motsats till Nya Zeeland sa finns det òverhuvudutaget inga internetcafer har,sa nu ar vi pa en camping och lanar natet:) Allt ar bra!Solen skiner, det ar 27 grader varmt och nu pa erftermiddagen hamnade vi i en

Nu har vi cyklat en bit
onsdag 23 september 2009 - Sankt Moritz, Graubünden, Schweiz

Hej pa er alla! Nu är vi i Schweiz och har cyklat genom södra tyskland och österrike. Allt är bra och solen skiner! Mycket upp ocn nerförsbackar här i alperna men det är himla vackert! Idag ska vi vidare mot St. Moritz och Mattias fd jobb Waldhaus där vi förhoppningsvis är i 2