Next: Dive Instructor

lördag 19 september 2009 - fredag 14 maj 2010

Börjar min IDC (Instructor Developement Course) på Ko Tao den 28 September. Därefter är jag utbildad Dyk Instruktör och kommer att köra en säsong till nere i Thailand. Tänkte även försöka göra en del resande där nere om jag får lite tid över! :)

Sasongen slut for min del!
tisdag 11 maj 2010 - Ko Tao, Ko Tao, Surat Thani, Thailand

...Sitter vid datorn i min Bungalow och blickar ut over havet som ar precis framfor mig och tanker pa sasongen som varit har nere pa Koh Tao. Hade tur och fick borja jobba heltid pa Big Blue som ar en utav varldens storsta dykskolor. Har trivts otroligt bra och fatt jobba med det jag tycker om

Songkran
onsdag 14 april 2010 - Takdaet, Chumphon, Thailand

Tankte gora en liten uppdatering nu nar jag sitter a vantar pa min transfer till baten..har precis varit pa ett ''Visa-Run'' till burma. Hant en del intressanta saker sedan sist faktist :) Jag och beccy hade lite flyt och hittade varan lilla ''Drom bungalow'' med havsutsikt sa vi bestamde oss for

Filipinerna!
onsdag 3 mars 2010 - Cebu City, Centrala Visayas, Filippinerna

Hej Hej Nu har jag antligen landat pa Cebu i Filipinerna.. resan har val gatt fint men betydligt drygare an jag tankt! precis nu sa har jag rest i 24 timmar...och da ar det ytterligare en timme tills jag ska mota upp Beccy (som flyger in fran Hong Kong)...darefter taxi + bat i ungefar 4-5 timmar

Semester Spikad!
måndag 15 februari 2010 - Takdaet, Chumphon, Thailand

Hey how!! Har haft pappa och Brorsan har under de senaste 2 veckorna..Dom akte hemmat idag samtidigt som jag for ivag pa ett visa run till Myanmar. Har haft riktigt trevligt med diverse dykning, motorcrossakning samt en hel del strandliv :) Jag har aven bokat en resa till Filipinerna. Aker fran

Börsdag!
torsdag 21 januari 2010 - Ko Tao, Surat Thani, Thailand

Blir riktigt glest mellan inläggen nu tyvärr..sorry! Har givetvis hänt en hel del sen sist! Hade en riktigt bra jul å nyår här nere med mina vänner på big blue.. Jobbet gör extremt bra och jag kan inte föreställa mig nåt som skulle passa bättre för tillfället :D känns kul! Tiden