Medelhavet med "Legenden"

lördag 1 augusti 2009 - lördag 3 oktober 2009

Dags for ett nytt kontrakt... Denna gang pa Legend. Vastra Medelhavet star pa schemat!!!

Dali, St Tropez & Florens mm
fredag 4 september 2009 - Florens, Toscana, Italien

Halli halla allihopa!! Nu var det kanske dags for en uppdatering igen... Sa vad har jag haft for mig de senaste veckorna... Well jobbat som vanligt... men har kommit in i det mer nu sa allt tar inte lika lang tid... Har tagit mig ut pa lite fler turer... B la till Salvador Dalis eget

Underbara Antibes
tisdag 18 augusti 2009 - Antibes, Provence-Alpes-Côte d'Azur, Frankrike

Halli Halla Hoppas allt ni alla har det bra! Med mig ar det fina fisken. Hade en alldeles fantastisk dag i Antibes igar... Har varit riktigt lugnt pa forsaljningssidan... sa jag har haft lite tid over... Igar var vi i Antibes som ligger mellan Nice & Cannes. Europas storsta marina... helt

Nastan som semester...

Halli halla allihopa!! Da var det dags for en liten uppdatering tror jag. Den har veckan har varit hur harlig somhelst!! Vi har haft en Charter, vilket menas att nagon hyr hela baten (en ratt bra ide om man har en miljon dollar over....). Mitt jobb existerar inte under charters utan jag

Dags for nya aventyr
onsdag 5 augusti 2009 - Florens, Toscana, Italien

Hej pa er allihopa! Efter min langa semester ar jag nu tillbaka ombord igen. Den har gangen blev det Legend. Avresan skedde 31 Juli till Nice dar jag spenderade natten for att sen kliva pa i Monte Carlo. Kanns skont att vara tillbaka men massor av jobb nu i borjan. blir nagon timme ledigt varje