Koh Lanta en månad! :)

söndag 8 mars 2009 - torsdag 2 april 2009

Jag, Sofie och Elin åker till Thailand och softar i några veckor. Kommer att bli en sjukt soft, rolig och krejzy resa :)

Shoppingspree!
söndag 29 mars 2009 - Bangkok, Thailand

Tja! Nu har jag vandrat runt på MBK och lite marknader här i Bangkok i nästan 2 heldagar :) Till och med jag som hatar att shoppa har hittat några fynd :) Vad sägs om två par skyssta jeans för ~250kr. eller t-shirts för 20kr styck :D Som sagt har jag shoppat en hel del saker och nu har

På resande fot igen.
fredag 27 mars 2009 - Ko Lanta Noi, Krabi, Thailand

Nu är jag ute och rör på mig. Håller på att försöka ta mig från Koh Lanta till Bangkok. Bokade en tågbiljett från Trang till Bangkok som går idag klockan 17:35 eller liknande. Åkte minibuss från Lanta till Trang. Det tog inte speciellt lång tid. Men det beror mer på att dom kör

Fortfarande soft
måndag 23 mars 2009 - Ko Lanta Noi, Krabi, Thailand

Hej! Jag vet inte vad vi gör på dagarna men dagarna bara försvinner.. Nu är det bara 9 dagar kvar tills jag är hemma :/ Känns sjukt tråkigt. Men igår fick vi oss bästa skrattet på ruggigt länge. Det bor en asjobbig familj från Norge på vårt hotell. Dom är 3 barn och mamma och

Tillbaka i Sverige...
torsdag 19 mars 2009 - Ko Lanta Noi, Krabi, Thailand

Hej igen Nu har det gått några dagar sen sist jag uppdaterade dagboken. Det har dock inte hänt så mycket här på senaste tiden. Vi har fortsatt vara pensionärer. Men ska försöka ta upp det lilla som har hänt. hmm, vi brukar gå upp kring 9 varje morgon för att få så många soltimmar

slemmig mat
lördag 14 mars 2009 - Ko Lanta Noi, Krabi, Thailand

Hej, Nu är jag här igen :) Hade tråkigt medans tjejerna skulle duscha och ligga och vila efter en heldag på stranden. Gick därför in till stan och satte mig vid internet. Allt för att ha något att göra. Läsa gör jag ändå hela dagarna på stranden. Vi fortsätter köra