Söndagsutflykten till Frankrike.

onsdag 27 juli 2005 - lördag 13 augusti 2005

Jag ska åka ner och hälsa på Jennythegreat som har tillbringat sin sommar på Disneyland i Paris. Vi kommer utgå från Paris och bussluffa vidare runt om i landet.

Sammanfattning av tagluffen
onsdag 10 augusti 2005 - Paris, Île-de-France, Frankrike

Ja, da kanske man ska forsoka sammanfatta denna tagluffen som vi var med om. Det var ju inte precis sa att vi foljde hela backpacker stilen fullt ut. Ena dagen aker vi Forsta Klass mellan tva bratsstallen och dan efter det dackar vi utanfor det billigaste hotellet som finns i paris :) Det som inte

Glömskan slog till
söndag 7 augusti 2005 - Milano, Lombardiet, Italien

Hej ännu en gång :) Ja nu är vi på ett internetcafe igen. Igår glömde jag helt bort några saker som jag tänkte skriva så jag kan kanske försöka komma ihåg dom denna gången. För det första så var det när vi var i Monaco och sov på ett hostile utanför stan. Dom tog bara emot cash

Vidare information
lördag 6 augusti 2005 - Milano, Lombardiet, Italien

Hej igen! Nu har vi antligen tagit oss till att ga in pa ett internetcafé. Det ligger på en liten bakgata någonstans strax utanfor centrala Milano. Men efter lite utomordentliga kartlasningar fran min sida sa var det inga problem att hitta hit. Det som har hant hittills. Forsta dan var som

Pirating behind the bush!
onsdag 3 augusti 2005 - Paris, Île-de-France, Frankrike

Tja! Jag har nu varit här i 1vecka ochallt har hitills flytit på hyfsat bra. Började med en riktigt lång dag på flygplatsen här i Paris då jag väntade på att Jenny skulle sluta jobba. Men tack vare detta fick jag komma in i min bok som jag börjat läsa. Nämligen Liftaresn Guide till