Franska rivieran nästa...

torsdag 22 januari 2009 - onsdag 10 juni 2009

En utbytestermin i Toulon. Ska försöka hinna med massa saker på bara en termin...

Tillbaka i "verkligheten"
söndag 14 juni 2009 - Arvika, Värmlands län, Sverige

Jaha ja...då är man hemma i Sverige nu igen då. Mycket blandade tankar och känslor måste jag säga!!! Var ett bra tag sedan jag skrev nu...så...får ta en kortfattad sammanfattning av vad som hände på slutet... Mycket festande blev det...många små och stora utflykter runt kusten. Franska

Besök, grillning, stekande sol och photo shoot.

Halloj halloj. Sitter nu och har precis ätit mitt andra nyttiga mål mat idag. Nu måste fasen de nyttiga dagarna börja!!! oj...öppnade just en chipspåse... jaja...va ju o tränade idag...så får väl gå bra. (Ida, glöm inte vårt nya projekt..ska vi börja imorgon eller...pga

En vecka i Italien.
lördag 2 maj 2009 - Bologna, Emilia-Romagna, Italien

Japp, igår kom vi tillbaka från vår Italien resa. Camping, regn, blöta skor, VISA kort problem....men också vackra byggnader, sjukt god mat, trevliga människor, Italiens kust, solbränna,...ja...lite av varje. Alltså, i fredags kl 06.00 åkte några ifrån klassen till Milano i några

Saknade vänner...
lördag 18 april 2009 - Toulon, Provence-Alpes-Côte d'Azur, Frankrike

Ja...idag var det några avsked som var tvungna att göras... Flera av mina nuvarande klasskamrater här sticker nämligen iväg på praktik nu för resten av terminen. Det var riktigt sorgligt att säga hej då till Jeremy, Melinda och Marielle! Usch, med tårar i ögonen och några kramar så

I mitt rum en ledig fredag.
fredag 10 april 2009 - Cannes, Provence-Alpes-Côte d'Azur, Frankrike

Hej hopp mina glada vänner =) Nu har det hänt massa på sistone... Alltså...Jag, Kae Z, Jean, Marielle, Alizee, Anthony, Melinda mfl åkt till Cannes förra veckan och shoppade och festade. Blev lite inköp först och sedan restaurangbesök. Guuud va himmelskt god mat!!! Lammstek me