Mor och jag

måndag 26 maj 2008 - måndag 2 juni 2008

Sol, bad, god mat och avkoppling!

sista solningen!
söndag 1 juni 2008 - Protaras, Cypern

Idag blir sista solningen, bussen hämtar oss 10.30 imorgonbitti sen bär det av hemmåt. Skall landa på kastrup 16.20, hoppas på att hinna med tåget 17.36 för då är jag hemma 18.48... Har lunchuppehåll från solningen nu... blir väldigt varmt annars, har brännt mig lite, men inte så

sol idag med!
fredag 30 maj 2008 - Protaras, Cypern

Ja vi solar pa har borta, men de gor val ni hemma med. Hoppas ni far sa fint vader som det lovats!! Solar badar och ater gott har, inget spannande hander! Kram

asna...
torsdag 29 maj 2008 - Protaras, Cypern

Vi har en åsna som grasklippare har pa hotellomradet, Gulligt! Vi har promenerat till byns centrum idag, kom precis tillbaka. Ca: 25 minuters promenad dit, skont att det blaste lite. Imorron skall vi bara sola.. hoppas pa att fa lite mer farg an vi har. Ligger vid poolen varje dag (ca:9.00-12 +

Framme..
tisdag 27 maj 2008 - Protaras, Cypern

Hej! Vi har massa sol och fint vader, flaktar lite emellanat, harligt! Bor fint i en tvarums lagenhet men stor balkong. Nara till havet, har legat vid poolen i formiddags, solat skall bada senare. Poolen ar fin (gratis solstolar, inte vid havet) och det ar varmt i vattnet, jag skall se om jag