Thailand express

lördag 20 oktober 2007 - lördag 15 december 2007

Snabba ryck och iväg till Thailand, Kambodja och Malaysia.. Värme, sol, dykning och saknad!

Vantar.....snart hemma
lördag 15 december 2007 - Bangkok, Thailand

Sitter nu pa internet och kollar sa det inte ar nagra andrigar med flyggen men allt ska ga som det ska. Landar kl 22.30 i Kopenhamn. Klockan ar nu 8.38 och vi ska ga och ata frukost nu. Kram ses snart

Pavag tillbaka..
onsdag 12 december 2007 - Bangkok, Thailand

Resan borjar ta slut nu och vi ar snart hemma i Sverige igen. Nu återstår bara shopping, så imorron bär det av till MBK.. Hittade ett elektronikvaruhus pa 5 vaningar i guidboken så dit skall vi självklart med.. (TYVÄR) Lamnar hotellet vid 9.45 pa lordag morgon och landar pa kopenhamns

Lämnar Puket
tisdag 11 december 2007 - Phuket, Phuket, Thailand

Idag lamnar vi Puket for att besoka storstaden Bangkok igen.. Aker nu om en timme (12.45) och skall vara framme vid 06.00 imorronbitti! Lang resa pa buss.. men det skall vara en VIP-buss sa det gar nog bra. I Bangkok skall jag sy upp en klanning och sa skall vi till MBK och shoppa loss! Hoppas

Senast aktiv - från Landskrona, Skåne län, Sverige
Bara solat och gatt i shopping varuhus...
söndag 9 december 2007 - Phuket, Phuket, Thailand

Ja mycket mer har vi inte gjort dom sista dagarna.... Idag ar det lite moln sa vi har shoppat, regnade tio minuter igarkvall med.. och Adelen har eventuellt ett vikariats jobb nar jag kommer hem! bara t.o.m feb. men anda! Skall slappa lite till nu, ha de fitn hemma.. ses om nagra dagar,

Moppe..
fredag 7 december 2007 - Phuket, Phuket, Thailand

En handelserik och kul dag! Idag har vi kort moppe runt pa on.. Korde till ett fjarillshus efter att vi inte hittade vad vi sokte (ett vattenfall) och ville ha beskrivning. Nar vi kom in dar fick vi vars ett glas med dricka och ett klistermare pa trojan sa det var bara att betala och ga in.