The Great Shark Hunt, Thailand

söndag 9 januari 2005 - söndag 20 februari 2005

Jag flyger ner till Bangkok och flyger tebax 6 veckor senare. Med mig har jag SunQ i ett par veckor. Resan har inget med hajar att göra.

The Final Countdown
lördag 19 februari 2005 - Bangkok, Thailand

På grund av omständigheter utom min kontroll blev jag kvar pa Koh Chang en dag extra. Igår tog jag bussen till Bangkok och idag har jag Försökt att shoppa, varit på en stor marknad med konstigt namn, som enligt Maggie ska vara den bästa, lyckades handla lite skitsaker där. Har också varit

Bussresan som gud glomde
torsdag 10 februari 2005 - Bangkok, Thailand

Sondag, 6:e februari 17.03 Kommer nyss ut ifran ett internetcafe dar jag spenderat 1,5 hemska timmar att svara hemska emails, klottra forra dagboken och laddat upp en bunt bilder fran min digitalkamera till peters dator. Jag kommer ut och ar riktigt hungrig, har inte atit riktigt pa hela dagen,

Trekking
söndag 6 februari 2005 - Chiang Mai, Chiang Mai, Thailand

Tjenare! har inte skrivit nagot pa nagra dagar nu ser jag. Ar fortfarande i Chiang Mai, har varit pa en 3 dagar, 2 natter-trekking. Trekking kallas det altsa nar man gar ut och vandrar i djungeln. Det visade sig att det var det roligaste hitils pa resan, aven om jag fortfarande ar riktigt

Chiang Mai
onsdag 26 januari 2005 - Chiang Mai, Chiang Mai, Thailand

Sa nu e jag har, akte natttag sa jag kom hit imorse. Har kollat runt pa lite tempel men annars ar det inte sa mycket har att gora. Dom har lost trafiken pa ett fiffigt satt jag inte orkar ga in narmare pa. Kopte en digitalkamera igar ocksa, den kostade mer an vad hela min tid har gatt pa

All Alone
måndag 24 januari 2005 - Bangkok, Thailand

Jaha, da var man helt ensam i Bangkok da. SunQ stack igar och efter han stack sa drog jag pa bio, inte en lyxbio utan en billigare som kostade 140 bath (runt 25 spann), vanliga biostolar med mycket benutrymme och en otroligt stor bildyta. Jag satt exakt i mitten och maste sakert ha funnits 30x40