Sverige-Gambia 2004

lördag 6 november 2004 - onsdag 15 december 2004

Vi är 4 st som skall köra bil (en bil) till Gambia. Resan ner har vi beräknat till 14 dagar.

Långkalsonger
torsdag 16 december 2004 - Berlin, Tyskland

på nu... på väg hem, mellanlandat i Frankfurt, just före nio, två timmar försennat. Piloten hittade väl inte... Flyget till sverige avgår halv 7 ikväll. Är framme i Umeå 23:30. Inhandlat lite varmare kläder här, så man inte fryser ihjäl... Ska åka tillbaka till flygplatsen

Sista veckan
lördag 11 december 2004 - Banjul, Serrekunda, Gambia

Hej alla, nu var det ett tag sen jag var på internetcafe. Detta har hänt senaste veckan... Förra lördag så var jag med en vän till en Katolsk pilgrimsplats eller vad man kallar det - Our lady of peace, Kunkujang Mariama- Jesus mamma hade uppenbarat sig där. Kul att få vara med om, man är

Fiske
onsdag 1 december 2004 - Banjul, Serrekunda, Gambia

Hej igen.. Idag har jag hittat ett internettcafe med hyfsad fart.. men det kanske mest beror pa att vi nastan ar ensamma. Jag och Anton var pa "Deepsee"-fiske igar, Lennart Lovgren foljde med oss ocksa. Vi fick varsin bamse av Cassava, (vet inte om det stavas sa..). Idag ar det Anton:s sista

Jakt
söndag 28 november 2004 - Banjul, Serrekunda, Gambia

Har varit några dagar till Tendaba för att jaga Bushpig, men tyvär är det inte riktigt säsong för det. Det är blött fortfarande efter regnperioden i skogen, så grisarna behöver inte gå till något vattenhål för att finna vatten och gräset högt så man ser dom inte när dom är ute

GMT
torsdag 25 november 2004 - Banjul, Serrekunda, Gambia

041125 Tar nu dagen som den kommer nu…. Gambia Maybe Time.... Ursäkta att jag inte skrivit på ett tag, fullt upp med att lata mig… och försöka komma över att jag missade ökendelen av resan, känns bittert. I passkontrollen var det inga problem, inga mutor behövdes... Här är det ca +