Kitesurf en Isla de Margarita

tisdag 27 februari 2007 - torsdag 15 mars 2007

Sticker till Isla de Margarita för att kitesurfa och slappa i två veckor.

Home sweet home!
måndag 19 mars 2007 - Helsingborg, Skåne län, Sverige

Flygresan hem gick bra, förutom att jag köpte två biljetter till mig själv från Kastrup till Helsingborg och nu är man tillbaka i vardagen igen =) Ha det gott allihopa så hörs och ses vi! Ps! Ledsen att jag inte fick upp bilder innan, men tro det eller ej så har jag faktiskt inte haft

Sista dagen...
tisdag 13 mars 2007 - Porlamar, Nueva Esparta, Venezuela

Dags att åka hem idag, vilket känns lite tråkigt, men vi har hört att våren är på ingång därhemma så det känns inte så fel. Efter frukost och packning gick vi en runda på stranden och i byn och köpte ett par surfshorts till syster. Försökte uppdatera resdagboken, men efter 30 min

La Restinga
måndag 12 mars 2007 - Porlamar, Nueva Esparta, Venezuela

Masade mig upp för att äta frukost och sedan kom Schweizarna över och vi åkte till Lagunen La Restinga där vi tog båt igenom mangrove träsk/lagunen till nordsidan. Där vi gick ner på stranden. Schweizarna, Jeanette och Martin hade varit här när jag och Ann var i Orinocodeltat & Canaima

Isla Cubagua
söndag 11 mars 2007 - Porlamar, Nueva Esparta, Venezuela

Käkade frukost som vanligt på hotellet och det måste jag säga att den frukosten går inte av för hackor, det är fullt med frukter, ägg, pannkakor, mackor och alt möjligt annat gott. Kl. 08.30 var jag, Martin, Jeanette och Schweizarna mätta och belåtna och möttes upp på stranden för att

Playa La Pared
lördag 10 mars 2007 - Porlamar, Nueva Esparta, Venezuela

Uppe som vanligt vid 7.30-tiden för att äta frukost och sedan dök Schweizarna upp. Dom hade redan bokat en taxichaufför som dom åkt med innan. En gammal ”jänkebil” som faktiskt fick plats med 5 personer och 4 kite utrustningar, imponerande! Bilen var dock inte i bästa skick, efter ett