Vi 3 på spanien äventyr!

lördag 18 november 2006 - torsdag 7 december 2006

Den lilla familjen Ericsson/Aronsson ger sig ut på äventyr till Spanien. Vi lämnar det grå november sverige för 3 veckors sol och semester i södra spanien. Det var ungefär ett år sen vi var här sist, en hel del har hänt.Den här gången när vi åker till Spanien är vi en mamma och pappa och en bebis pojke. Vi bor mestadels hos farfar Börje och farmor Lena i La Viñuela. Vi planerar oxå att besöka Almuñécar och Granada.

Resan e slut, vi vill lägga till några detaljer....
fredag 22 december 2006 - Gävle, Gävleborgs län, Sverige

Tänkte lägga till lite dagbokskriveri även fast vi kommit hem till Sverige igen. När man tittar på semesterbilderna nu så känns det som det var så länge sen och så avlägset. Men det var illafall underbart att vara i Spanien. De senaste bilderna vi laggt till är ifrån våran Granada

Imorgon...
söndag 26 november 2006 - Málaga, Andalusien, Spanien

hej! Oj, oj, vad det känns spännande, har nog lite resfeber och fjärilar i magen, för imorgon ska vi åka till Granada! Våran lilla hjärte stad...;) Planen är att vi allihopa åker m bil till Almunecar och tar en titt där, sen hoppar jag, Anton och Olle på bussen upp till Granada, iiii,

hej!
torsdag 23 november 2006 - Málaga, Andalusien, Spanien

hejsna på er! Nu är vi i Spanien igen, det blev en resa hit snabbare än vad vi hade trott. En av anledningarna till att vi åkte just nu var för att vi hade ett skadestånd i form av lite pengar att hämta ut. Och de kunnde endast hämtas ut av mig personligen. Och det var ju bra, för då var