Sotenäs S

Dag 20
onsdag 23 juli 2014 - Sotenäs S, Västra Götalands län, Sverige

Onsdag 23/7 -14 Ännu en varm och stilla dag! Sjöbrisen nådde möjligen sju sekundmeter från SV, men morgonen och kvällen var väldigt stilla. Det blev bad efter frukosten, Lova och Ellen badade med sina armpuffar och badringar, det var livat med alla barnen som tjoade och badade och hade det

Misael i Båtsemester 2014
Senast aktiv - från Öckerö, Västra Götalands län, Sverige
Dag 19
tisdag 22 juli 2014 - Sotenäs S, Västra Götalands län, Sverige

Tisdag 22/7 -14 Vaknade till ännu en mycket varm dag på Rörö, åt och gav oss ut på vattnet för svalka och bad. La till på Rammen där vi fick just det. Vi badade hela sällskapet, Herman dock i sin balja. Efter att ha simmat omkring länge och väl i det ljumma vattnet (21,5 grader enligt

Misael i Båtsemester 2014
Tillbaks i verkligheten
måndag 26 maj 2014 - Sotenäs S, Västra Götalands län, Sverige

Ja då var vi tillbaks till Kungshamn igen. Syrenen blommar och allt är grönt och fint. Alla mödrar är nu firade och klara så det är väl dags att rota fram några dammiga klubbor ur golfbagen och prova svingen…. mvh Sussi & Marcus

Snart!
onsdag 12 februari 2014 - Sotenäs S, Västra Götalands län, Sverige

2 dagar kvar!

Andreas Croon
Croon i Thailand
Smögen-Koh Lanta-Koh Bulon
tisdag 28 januari 2014 - Sotenäs S, Västra Götalands län, Sverige

Från Smögen i ottan med Qlis som körde oss till Landevetter, tusen tack! Vidare via Frankfurt till Bkk och slutligen Krabi, resan gick toppenbra. Mmm fick resa med ett tvåvåningsplan helgrymt, gott om plats för benen å jättegod mat. Framme i Krabi tog vi minibuss till Koh Lanta, de gick

Test
söndag 26 januari 2014 - Sotenäs S, Västra Götalands län, Sverige

Testing, testing!

Andreas Croon
Croon i Thailand
Nu är det dags
lördag 3 augusti 2013 - Sotenäs S, Västra Götalands län, Sverige

Efter att ha varit på bilresa med kompisar i Göteborg och Halmstad, så bär det nu av med buss till Szczecin. Göteborg är fint men en onsdagskväll i slutet på juli var inte så mycket drag som jag hade hoppats på. Det kan bero på att vi kört bil en bra sträcka också och var ganska

Dag 12
onsdag 31 juli 2013 - Sotenäs S, Västra Götalands län, Sverige

Onsdag Kungshamn Vaknade till vind och regn. Regnet avtog ganska snabbt och solen kom fram. Barnen kollade på film en stund och vi vuxna drog oss bra länge. Sen frukost och sen gick Mikael, Daniel ch Lova till Smögen för tt handla i en båttillbehörsbutik. Vi tyckte at det var dags för

Misael i Båtsemester 2013

22 januari 2014 - 13 februari 2014

Ostindefararen 2013

3 augusti 2013 - 17 augusti 2013

Dags igen att mönstra på Götheborg och denna etapp går hon från Szczecin till Örnskjöldsvik, via ett stopp i Visby.

Båtsemester 2013

20 juli 2013 - 7 augusti 2013

Trebarnsfamilj på segelsemester!

Asien

25 april 2013 - 16 maj 2013

25 april 2013 åker vi till Malaysia (Kuala Lumpur) för att hälsa på Isabelles gudmor & resa runt. Vi kommer även att åka till Kambodja & Thailand. Här hoppas vi kunna hålla er, där hemma, uppdaterade med bilder och uppdateringar. Enjoy!

Drömresan

1 februari 2013 - 18 mars 2013

Malou och Lasse åker på sitt livs resa till Australien och Nya Zeeland :)

2 månaders äventyr

25 januari 2013 - 30 mars 2013

Hade lite tid över så bestämde oss för att spendera 2 månader på resande fot. Som det ser ut nu så hittar ni oss på Hawaii, filippinerna, Indonesien och thailand i den ordningen!