Västerhaninge

En dag närmare!!!!
fredag 24 februari 2012 - Västerhaninge, Stockholms län, Sverige

Så var första första etappen med båtresan avklarad. När vi kom på båten med Henkan & Co var det rätt mycket folk i restaurangtorget men vi hade tur att hitta ett tvåbord bredvid Lava och hennes familj. Så tjejerna lekte häst, lyssnade på musik och kollade film. Hade ett kort men bra

Petra Öström
ostrom i Thailand 2012
Senast aktiv - från Pak Nam, Krabi, Thailand
Ett litet sammandrag från vår resa tillsammans
onsdag 2 november 2011 - Västerhaninge, Stockholms län, Sverige

Nu har vi återvänt från en fantastiskt trevlig resa till Marocko. Det är konstigt att när man är på semester så räcker inte tiden till för att skriva i någon resedagbok. Resan ner med Norwegian gick bra. Barnen kunde rasa runt på Arlanda så att dom inte hade så mycket spring i benen

Snart lämnar vi detta gråväder och det gör ingenting ;)
tisdag 18 oktober 2011 - Västerhaninge, Stockholms län, Sverige

Nu börjar det närma sig avfärd! Vi har nu bokat upphämtning på flygplatsen genom http://www.agadirairporttransfers.com/. Har försökt ett par gånger att maila hotellet ifall dom har "pickupservice" men hotellet verkar ingå i en stor koncern och har ingen direktmail. Och ingen har heller

Snorkling o blixtar
lördag 20 november 2010 - Västerhaninge, Stockholms län, Sverige

I dag gick vi till ett ställe längre upp på stranden för att snorkla. Det är bäst att göra på fm för sedan blir det för höga vågor. Vi hyrde simfenor, resten hade vi egna. Till en början kändes det lite svårt med andningen men vi kom in i det ganska snabbt. Det fanns inte så mycket

En liten stadstur i värmen
torsdag 18 november 2010 - Västerhaninge, Stockholms län, Sverige

I dag började vi, som igår med en promenad längs med stranden. Det är lite svårgått för det lutar rätt så mkt. Av gårdagens regn så har det bildats kanaler från husen ner till vattnet. Vi åt frukost 7,30 då bufféen är uppdukad med både lokala specialiteter som chilipasta, dhal

Final pics
lördag 10 april 2010 - Västerhaninge, Stockholms län, Sverige

Well here are our final pictures from Australia. We were very sad to have to cut it short but such is life. Perhaps we will return one day to finish off our journey. [link

David Weller
davidsusan i Australia
Thailand 2012

24 februari 2012 - 11 mars 2012

Skall bli så skönt att få komma bort från kalla Sverige och äntligen få se Koh Samui och Koh Phangan. Läääängtar!!

Stora härliga släkten på resa

22 oktober 2011 - 29 oktober 2011

Lilla mamma fyller jämt så vi åker hela tjocka släkten på 17 personer i åldrarna från 10 månader och uppåt. Det blir barn, barnbarn och barnbarnsbarn. Och så då förstås grundarna till alla. Här ska firas!!!!

Nu ska det äntligen bli av!

7 november 2010 - 27 november 2010

Vi byter höstmörkret mot ljusare platser, dvs Sri Lanka. Förra gången det skulle bli av, så drabbades tyvärr världen av en Tsunami. Vi kommer att, tillsammans med två vänner, åka runt i en stor del av landet. Resan avslutar vi med sol och bad i södra delen.