Ekerö V

Avstickare med båt: Björkö Birka vikingalämningar
söndag 4 juli 2010 - Ekerö V, Stockholms län, Sverige

I det underbara sommarvädret lånade Nicklas och jag båten å åkte ut på Mälarn med siktet på Björkö. hhhm lägga till vid bryggan var inget problem för oss gröngölingar ;) Kolla runt i gamla vikinga byn (rekonstruktion) sen lullade vi runt på vägar likt Rasmus på luffen. Knyckte

Emily Unsworth
Milys i Swearike
2 dar.....
torsdag 13 maj 2010 - Ekerö V, Stockholms län, Sverige

Åkt runt i Mellerud å "hejdåat" till mina päron!! Sen raka spåret upp till sthlm. för att speed tvätta å gå på upptäcktsjak efter Johans sommarkläder. Lyckades ganska bra, men det blir en sväng till Kista galleria imorron å inhandla det sista. Ska bli kul=) Nu åter till

Petra Lundblad
FrLundblad i Cuba =)
Swearike

1 juli 1990 - 1 juli 2015

Platser jag besökt allt ifrån kompis träffar, skidresor, gymnastikresor kollovistelser, utflykter , kulturbesök och andra aktiviteter

Cuba =)

15 maj 2010 - 30 maj 2010

Väntar....Väntar å längtar.... Har velat åka till Cuba sååå länge....å nu ska det ske =) Den 15 Maj drar vi från Arlanda via Amsterdam å sen vidare ner mot Varadero, där vi har vårt Hotell.