Bromölla

Koh Tao

Vi har nu kommit till Koh Tao, vart sista stopp innan Bangkok och hemfard... Som vanligt springer tiden fortare an vi vill men manga minnen och upplevelser tar vi med oss!!! Idag ar vadret lite samre sa da passar vi pa att ordna med lite administrativa saker... Bokat buss och batresa till

Koh Phangan

Nu har vi tillbringat en vecka på Koh Phangan. Mycket mys, bad o snorkling har det blivit! Har bott på en riktig paradisstrand med klart vatten och många fina fiskar o rev! Malin i Daniel började dykäventyret... Daniel blev helt frälst och håller nu på att ta dykcert. Jag följde med Honom

På väg!
onsdag 22 februari 2012 - Hermansens gata 23, Bromölla, Skåne län, Sverige

Då var vi på väg! Sitter på tåget på väg mot flygplatsen! Har inte sovit många timmar i natt... Elias vaknade mitt i natten och var jättespänd!! Sååå spännande!

Det närmar sig!
måndag 13 februari 2012 - Hermansens gata 23, Bromölla, Skåne län, Sverige

Nu var det gjort! Jag har skaffat oss en resdagbok! Nu ska bara väskan packas och lite smått och gott fixas, sen bär det iväg!!!

Vi är på gång....
måndag 6 februari 2012 - Hermansens gata 23, Bromölla, Skåne län, Sverige

Så, då var allt packat o klart. Huset städat, ordnat med posthantering, huspassning och lite till måsten. Nu är det total nervarvning och försöka ta in att vi faktiskt har hela 10 veckor semester.....10 veckor!! Händer det igen? Det hoppas jag verkligen...men då får vi kanske välja

Sturkö Onsdagkväll

Det jag skrev i går kväll har inte gått in så det får bli ett nytt försök.Vi tog det lugnt igår mycket läsning, och på eftermiddagen en långpromenad. På kvällen var vi på restaurang och åt,Flundra med räkor och vitvinsås,(jättegott).Sen tog vi Iris Coffe,den smakade inte illa

vidare till Blekinge

Idag lämnade vi Bromölla för nya äventyr. Och vi lyckades att hitta Berntorp, och den lilla stugan där Stigs pappa växte upp, får se om vi lyckas få in en bild. Den var otroligt liten var inte högre än man kunde stå på marken och rensa takrännorna.Ändå var de tio syskon i ett rum

vidare till Blekinge

Måndag eftermiddag

Lite molnigt på förmiddagen,det fick bli en golfrunda, fick stryk med 5 poäng, det var rätt bra tycker jag, skillnaden brukar vara större. i eftermiddag tog vi vår cykelrunda som vanligt.Vi köpte lövbiff till kvällen, får se om det går att grilla, med lite ost emellan. Nu börjar vi

Lite strulig Söndag

Lite molnig förmiddag,Stig ville ha vårt bord lite lägre, men det blev inte så bra, vi kom på lite dolda fel. Så nu är det lite ostadigt. På eftermiddagen skulle det bli en lite längre cykelrunda, min första vurpa på cykel denna semester lyckades jag åstakomma,det blev diket istället

Thailand 2012

22 februari 2012 - 20 mars 2012

Jag och min familj ska tillsammans backpacka med min syster och hennes sambo. Tillsammans är vi sex personer, varav två barn på tre och fem år, som ska utforska sydöstra Thailand!

semester 2011

26 juni 2011 - 27 juni 2011

Midsommar på Hagön. Vi har haft några dagar på Hagön, inte så fint väder. Men vi har fått umgås med barn och en del av våra barnbarn. Vi fick även lära känna Linneas och Davids Hund Malte.det var en riktig kelegris. Nu har vi dragit vidare, ikväll är vi på Solhälls Camping, utanför Ängelholm, en liten mysig camping.Vi återkommer i morgon kväll får vi se vad vi befinner oss då, vi åker verkligen ut i det blå.

Bröllopsresa - Sicilien

28 juni 2011 - 5 juli 2011

Om en vecka är det dax att bege sig till Taormnina- Sicilien. Vi ska ej bara njuta av den goda maten och vinet utan även vigseln i ett 1400-tals palats. Det kommer att ske den 1/7- 2011 kl 12.00 Vi är dock lite osäkra på internet på plats, men ska försöka lägga upp lite bilder och skriva dagbok. Ses snart..... //G

Thailand inkl skolgång på Koh Lanta

7 februari 2012 - 15 april 2012

USA

16 juli 2010 - 6 augusti 2010

Californien, Las Vegas och New York

Thailand 2011

2 februari 2011 - 23 februari 2011

Denna gång ska vi inte åka runt som vi gjort tidigare år. Vi ska bo i Ban Phe, fiskeorten där färjorna avgår till Koh Samet. Någon natt ska det bli på Koh Samet men sen blir det bara att lata sig.

Malaysia 2010

13 juni 2010 - 7 juli 2010

Jag, mina föräldrar och syrran ska åka till malaysia i tre veckor.