Luleå Ö

Snart så åker vi
onsdag 31 augusti 2011 - Luleå Ö, Norrbottens län, Sverige

I morgon så bär det av till New York för mig och PJ. Ska försöka uppdatera här lite om resan beroende på hur mycket vi har tillgång till datorn. Men titta gärna förbi här eller på bloggen min så kanske det dyker upp något då och då.

Maria Hermansson
Fenomenet i New York
Senast aktiv - från Umeå, Västerbottens län, Sverige
Avresedag
tisdag 15 mars 2011 - Luleå Ö, Norrbottens län, Sverige

Idag är stora avresedagen, 16.55 närmare bestämt. Hoppas kunna blogga från www.poden.se/lillebror men om inte, så blir det här. 10 timmar kvar...

Stockholm nästa! :)
onsdag 23 februari 2011 - Luleå Ö, Norrbottens län, Sverige

Nu är vår resa officiellt påbörjad, sitter i bilen på väg till Kallax... Planet avgår 19.35 å sen sova på Rest and fly. :) imorgon kl 7.45 blir det att åka till värmen, kommer vara sååå skönt... Ska försöka uppdatera nån gång ibland, å även försöka lägga upp bilder

Madelene Sundberg
madelenico i Gambia
Senast aktiv - från Piteå, Norrbottens län, Sverige
Malax TV
måndag 6 december 2010 - Luleå Ö, Norrbottens län, Sverige

Blev tidigare idag intervjuad av Malax TV. Hoppas att det kommer upp på internet nån gång snart. Ska lägga upp några bilder när jag fått dom av Anne. Har även åkt ganska mycket skoter, pimplat, druckit whiskey och varit med som domare i ett spark-race.

Någon dag innan resan
fredag 19 november 2010 - Luleå Ö, Norrbottens län, Sverige

På lördag åker vi till Stockholm för att sedan åka med Thai Airways till Bangkok på söndag. Nu packas det för fullt!

Louise Häggström
louisenabben i Thailand
Senast aktiv - från Luleå Ö, Norrbottens län, Sverige
dag 5, Måttsund- Pite Havsbad
tisdag 8 juni 2004 - Luleå Ö, Norrbottens län, Sverige

Kommer iväg vid 8.30 tiden som vanligt. Ganska kylig morgon.Vi cyklar en liten bit på E4an, svänger av på en grusväg mot Fällträsk. Stärker oss med termoskaffe o macka sen vidare på dålig grusväg till Rosvik där det blir dax för lunch. Följer sen cyckespåret till Pite Havsbad.

New York

1 september 2011 - 8 september 2011

Resa med PJ till staterna där vi bara ska njuta och shoppa!!

15 mars 2011 - 4 april 2011

24 februari 2011 - 10 mars 2011

En liten spontansemester med underbara vännen Sofia... =D Sola, bada å bara slappa i 2 veckor, som det kommer att bli härligt!

From Rollsbo with love

24 november 2010 - 24 december 2010

Tröttnade på att bara hänga i Rollsbo hela dagarna så det fick bli en liten semester innan allt slit i jul.

Thailand

21 november 2010 - 13 december 2010

Louise och Tord i Thailand.

2 juni 2004 - 29 juni 2004

Vi har länge pratat om att cykla från Gällivare till Norrköping. Hur tar man cyklarna upp till Gällivare var den stora frågan. Det går inte med tåg, inte med buss, ev flyg men då ska man packa cyklarna på speciellt sätt. Vi hyrde en bil,hyr här-lämna där. Toppenbra lösning, passade oss bra. Nu var vi redo för GÄLLIVARE-NORRKÖPING Efter 24 dagar var vi hemma i Norrköping igen Vi klarade oss utan punktering-bra punkafria däck, inget krångel med med cyklarna- vare sig växlar eller annat. Bra cyklar av märket BATAVUS. pga av dåligt väder - regn och kyla blev tältet oanvänt. Några kg i onödan men sånt vet man inte i förväg. Hela resan har varit en upplevelse, vi kommer att gör fler långturer.