Kalix NV

Vi är nu åter i Kota Kinabalu
lördag 11 februari 2012 - Kalix NV, Norrbottens län, Sverige

Hej Vi är nu åter efter ett par dagars trip till Sandakan . Har varit på en båtsafari längs med Kinabatanganfloden där vi fick se en massa djur o fåglar.Fantastisk upplevelse . Tyvärr har vi båda blivit lite förkylda men annars mår vi oförskämt bra. hur går det för er? Hur går det

njuter av värmen
söndag 5 februari 2012 - Kalix NV, Norrbottens län, Sverige

såg att ni haft kallt,här njuter vi av värmen.Vi bor jättebra ,här finns allt man kan tänka sig.Har just kommit tillbaka på rummet efter ett träningspass på rummet medians Lasse tagit en liten eftermiddagslur.Imorgon ska vi försöka boka en tripp till östra Borneo,helst en trip i

nu är vI framme
fredag 3 februari 2012 - Kalix NV, Norrbottens län, Sverige

hej nu är vi framme idag har vi mest myst vid poolen och ikväll har vi ätet en fantastiskt god middag.Dessutom har vi lyxat till det med en svit på hotellet så vi lyxat oss och mår gott. hoppas att ni har det bra.Massor med kramar från Mamma och Pappa/Lars o Greta

nu är vI framme
fredag 3 februari 2012 - Kalix NV, Norrbottens län, Sverige

Senast aktiv - från Kalix NV, Norrbottens län, Sverige
Dag 4, Töre-Måttsund
måndag 7 juni 2004 - Kalix NV, Norrbottens län, Sverige

Vi vaknade tidig-strax för 5. Kanonvarmt i stugan, soligt o kallt ute. Vi fixar en grötfrukost och är på cyklarna redan vid 7,30 tiden.Vi tar cykelspåret men kommer fel ett par gången. Bitvis får vi cykla på E4. Första rasten tar vi vid Bläsviken, kaffe o macka som vi fixat innan vi

Borneo

1 februari 2012 - 15 februari 2012

Drygt 2 veckors semester i Borneo

Cyklsemestern 2004- från Gällivare till Norrköping

2 juni 2004 - 29 juni 2004

Vi har länge pratat om att cykla från Gällivare till Norrköping. Hur tar man cyklarna upp till Gällivare var den stora frågan. Det går inte med tåg, inte med buss, ev flyg men då ska man packa cyklarna på speciellt sätt. Vi hyrde en bil,hyr här-lämna där. Toppenbra lösning, passade oss bra. Nu var vi redo för GÄLLIVARE-NORRKÖPING Efter 24 dagar var vi hemma i Norrköping igen Vi klarade oss utan punktering-bra punkafria däck, inget krångel med med cyklarna- vare sig växlar eller annat. Bra cyklar av märket BATAVUS. pga av dåligt väder - regn och kyla blev tältet oanvänt. Några kg i onödan men sånt vet man inte i förväg. Hela resan har varit en upplevelse, vi kommer att gör fler långturer.