Nässjö N

Före
tisdag 29 april 2014 - Nässjö N, Jönköpings län, Sverige

Nu bär det snart iväg! På fredag flyger jag från Landvetter till Paris, Charles de Gaulle. Där ska jag kliva på tåget söderut, på eftermiddagen byte i Bordeaux mot Bayonne. Jag har bokat ett hotell där för natten. På lördag morgon åker jag till den staden eller byn St Jean Pied de

Madeleine Johansson
madeleine3j i Camino Frances
Senast aktiv - från Otavalo, Imbabura, Ecuador
Hej då Asien!!
lördag 10 december 2011 - Nässjö N, Jönköpings län, Sverige

Så nu lägger jag ut bilderna!! Så kolla mina gamla inlägg!! xD

Senast aktiv - från Bangkok, Thailand
2 dagar kvar!
onsdag 2 november 2011 - Nässjö N, Jönköpings län, Sverige

Idag har Anneli hjälpt mig med packningen, sedan åkte jag in till Nässjö för ta farväl till min Mamma. När man kom hem så fick man reda på att rummet var städat så...Score! :)

Senast aktiv - från Bangkok, Thailand
3 dagar kvar!
tisdag 1 november 2011 - Nässjö N, Jönköpings län, Sverige

Nu är det bara 3 dagar kvar och idag ska man ta sista vacium sprutan xD.

Camino Frances

2 maj 2014 - 16 juni 2014

Nu kliver jag ur mitt vanliga liv och in i ett annat. Jag ska vandra från Saint Jean Pied de Port till Santiago de Compostela. Jag kommer att vara en i raden av de miljoner pilgrimer som genom århundradena vandrat samma väg. Mina förväntningar på denna resa och vad den kommer att göra med mig är stora. Den verkliga resan kanske börjar när jag kommer hem, vem vet. Jag har fått tjänstledigt från mitt jobb i ett år

Kapitel 1. Asien.

4 november 2011 - 4 mars 2012

Ja Hej! Jag ska påbörja min första backpackning resa i Kina och jag ska ta med dig med transbiriska Järnvägen, från Moskva-Peking. Åker nu på fredag! :)