621 15

High Chaparall Camping, dag 2
torsdag 26 juli 2012 - 621 15, Jönköpings län, Sverige

Hej Igen dagboken! Ännu en dag med strålande solsken har passerat. Har nog vart den varmaste dagen hittils på semestern. Termometern visade 28,1 grader i skuggan... Hur som så hade vi ju siktet inställt på High Chaparall nöjespark, och dit styrde vi kosan per fots. Vi var där vid 10:30,

Artur Malicki
Vuuk i 3 veckor husvagn...
Senast aktiv - från Upplands Väsby, Stockholms län, Sverige
High Chaparall Camping
onsdag 25 juli 2012 - 621 15, Jönköpings län, Sverige

Jahapp, då har vi bytt plats till High Chaparall Camping. Äntrade vid 17:00, han med ett bad, sen snabb uppsätning av förtält, Grill, cykeltur på Campingen, och sen ytterliggare ett bad. Vi är ganska effektiva om vi vill :) Campingen här består av ganska många förfriskade cowboys.

Artur Malicki
Vuuk i 3 veckor husvagn...
Senast aktiv - från Upplands Väsby, Stockholms län, Sverige
High Chaparall
söndag 1 augusti 2010 - 621 15, Jönköpings län, Sverige

Åkte till High chaparall och övernattade i en stuga tillsammans med barn o barnbarn. På kvällen insåg vi att vi inte hade frukostmat (hade blivit förstört av värme) Vi åkte runt o letade efter en affär men allt var stängt. Tillslut hittade vi en liten affär på en camping.

Cowboys och pickadoller
måndag 19 juli 2010 - 621 15, Jönköpings län, Sverige

En heldag på High Chaparral. Riktigt trevligt måste jag säga. Barnen hade superkul och var mycket imponerade av Lucky Luke och bröderna Daltons. Fast roligast var nog tjejen som rånade tåget, dom ifrågasatte pappas finanser och tyckte att Malins smycken mest var puttebläck och inte värt

Patrik Wennberg
PatrikW i High Chaparral
Senast aktiv - från Malmö, Skåne län, Sverige
Vilda Western
lördag 29 maj 2010 - 621 15, Jönköpings län, Sverige

SÅ har vi nu gjort hela High Chaparral. Shower, butiker, båt, hästar med vagnar. Det har varit en dag fylld med kul. Det började med att vi fick plocka ner tältsidorna och veva in markisen för att fylla på vatten som vi (jag) hade glömt gör innan vi åkte hemifrån, men det finns inga

Annika Ring
Ankan68 i Vilda västern
Senast aktiv - från Göteborg, Västra Götalands län, Sverige
Semper in viam
fredag 28 maj 2010 - 621 15, Jönköpings län, Sverige

Så var det äntligen dags igen, ut på vägen. Hela familjen är med och vi skall till High Chaparral för att vara med på vår första husbilsträff med husbilsklubben. En del kan nog tycka att det är både kul och konstigt men det stod på vår lista övet 1miljon saker att göra innan man

Annika Ring
Ankan68 i Vilda västern
Senast aktiv - från Göteborg, Västra Götalands län, Sverige
3 veckor husvagn...

22 juli 2012 - 5 augusti 2012

Premiär semester med vår "nya" beggade husvagn, Cabby 580 TL från 1984,

High chaparall

1 augusti 2010 - 2 augusti 2010

Resa med barn och barnbarn.

High Chaparral

19 juli 2010 - 19 juli 2010

En dagstur till High Chaparral med barnen och mormor och morfar. Lite pang pang är aldrig fel!