Elgin

Hiking och berg
lördag 3 augusti 2019 - Elgin, Skottland, Storbritannien

När Tomas och Annelie sov så vandrade Malin upp för ett berg. Lagom efter frukost kom hon tillbaka och vi vandrade iväg för att ta oss upp för ett annat berg. Totalt vandrade vi mer än 450 höjdmeter upp under våra första 3km. Klättringen utmanade oss olika mycket, men Annelie var klart

resan hemåt är påbörjad
måndag 31 juli 2017 - Elgin, Skottland, Storbritannien

så är det. varken jag eller Jonny kände peppen att måsta sova ute i regnet kommande veckan så vi har påbörjat resan hemåt nu. imorrn åker vi färja från newcastle och kommer i hamn i amsterdam dagen efter.men för att hålla kvar temat på semestern valde jag och jonny att hitta på olika

Motor dag
måndag 15 juli 2013 - Elgin, Skottland, Storbritannien

Nu bär det av till REA. på ull. Det blir en halsduk till Gert i kashmir och en underbar koft-jacka till mig. Vidare innan pengarna tar slut. Väljer ett privat motormuseum. Moray motor museum. Med de riktiga essen. De används och körs rally med !!! Otroligt museum och en guide som överträffar

Dag 3 Heldag i Warszawa

18 juli 2019 - 5 augusti 2019

Idag har vi upptäckt Warzawa till fots. En fantastisk stad fylld av historia från olika tider. Krigsmonument blandat med kungliga sommarpalats och såväl gamla som nybyggda restauranger i en härlig blandning. Till slut fick fötterna nog och vi tog bussen hem, tur att morgondagen till stor del består av tågresande så fötterna får vila. Fyllda av intryck hälsar vi godnatt från Warzawa.

Resan till Skottland

18 juli 2017 - 20 augusti 2017

Skottland juli 2013 Gert o jag

10 juli 2013 - 26 juli 2013

En resa som förhoppningsvis ska få oss att inte tänka arbete. Ta dagen som den kommer utan stress. Den nämligen så. Tågstrejken i Danmark fick iväg oss tidigare än tänkt och Gerts vän "glömde" hämta oss, rulltrappa som inte fungera, fel köp av tågbiljett, massiv kö på Kastrup allergisk reaktion på flygplanet. Men sitter nu o äter !!!! Mexikansk mat. Kram på er alla