Ware

Sweden in 2 weeks!
torsdag 8 juli 2010 - Ware, England, Storbritannien

Ojoj nu börjar det att dra ihop sig! Endast 2 veckor kvar tills vi kommer hem! Ska bli härligt att få lite semester fast vi kommer säkert att vara mer busy under semestern än vad vi är nu! Än så länge har vi planerat in det här: 22 Juli - Jag och James åker till Sverige 30 Juli -

Wimbledon
söndag 27 juni 2010 - Ware, England, Storbritannien

I torsdags hade vi våran årliga Baroosh Open! Vi spelade tennis i 5 timmar och jag och tre andra grabbar kom till semi final. Vi ska spela semi samt final nu på torsdag och vinnaren får en flaska champagne! Mmm det ser jag fram emot! Nu har jag jobbat mitt sista pass på Matalan och är

Football fever
lördag 12 juni 2010 - Ware, England, Storbritannien

Alla går runt med fotbollsfeber nu! -Jag går runt med med förkylningsfeber! Fasiken att jag ska bli sjuk hela tiden, nu är det på tiden att jag lägger om dieten, minst 5 frukt per dag! Idag hade jag ett split shift, 11-16 18-2.30 Jag gjorde mitt första shift och sen åkte jag hem på min

England

21 augusti 2009 - 18 augusti 2010

En planerad resa till England på några dagar visade sig att bli en resa på några månader istället! Förhoppningsvis. Det är ingen idé att stå här hemma och stampa så tänker ta en risk nu och åka till London för att söka lyckan! Kärleken har jag ju dock funnit, men behöver ett jobb också!