Stansted Mountfitchet

Sleep-over at Stanstead
lördag 26 juni 2004 - Stansted Mountfitchet, England, Storbritannien

We checked out in the morning, dropped our bags off at Victoria Coach Station, then I dropped Daniel and Rickard off at Madame Taussauds. I did not want to pay like £25 since I recently had seen it. So I took off to do some sightseeing in Soho instead. Then I met them up some time later, we went

Till London, inte till london, till lond...
fredag 28 oktober 2011 - Stansted Mountfitchet, England, Storbritannien

Pros and cons... Funderade igår kväll om jag skulle åka in till London eller inte, cons vann då jag ansåg att jag ändå inte skulle ha så mycket tid där inne som jag hade önskat samt att jag sparar en del pengar. Det blev sovmorgon istället, till kl 07.00...kunde helt enkelt inte sova

The assessment
torsdag 27 oktober 2011 - Stansted Mountfitchet, England, Storbritannien

Började min dag kl 0600 genom att göra mig i ordning och sedan småplugga lite smått. Kl 0840 kom taxin som jag delade med Victor, en kille som jag träffade i receptionen medan jag väntade. Han är också svensk, men vi började självklart prata på engelska och fortsatte så en stund efter

Väl framme...
onsdag 26 oktober 2011 - Stansted Mountfitchet, England, Storbritannien

Väl framme i Stansted så tar jag mig en taxi till Holiday Inn, där jag ska stanna i två nätter. Jag hade trott att pulsen och nervositeten skulle ha minskat nu, men så fel jag hade. Den är minst lika hög och det känns verkligen i alla delar av hela min kropp att min framtid skriv

Senast aktiv - från Dublin, County Dublin, Irland
På väg! Nu är det bara 48 timmar kvar tills jag är framme...
lördag 12 juni 2010 - Stansted Mountfitchet, England, Storbritannien

Hallå! Nu är jag framme på Stansted flygplats utanför London. Träffade en kul snubbe på planet hit så dryga 2 timmars flygningen hit gick blixtsnabbt. Han pluggade till jägarmästare? i Umeå så vi snackade lite miljö och skog. Min nästa flight till Kuala Lumpur går klockan 19:50 svensk

Tommie Ibert
Tommie1980 i Indonesien 2010
Senast aktiv - från Manado, Sulawesi Utara, Indonesien
Sista timmarna...
tisdag 13 april 2010 - Stansted Mountfitchet, England, Storbritannien

...pa resande fot. Ja, nu ar vi snart hemma. Sitter pa Stansted och vantar pa flyget mot Skavsta. Flyget fran KL gick betydligt fortare an forra gangen. Tror vi har den lilla skarmen man kunde hyra med filmer, spel och musik att tacka for det. Dom sista dagarna har varit kanon. Lite otur med

Ryanair intervju

26 oktober 2011 - 28 oktober 2011

Åker till Stansted för en intervju hos Ryanair som styrman.

Indonesien 2010

12 juni 2010 - 11 juli 2010

Divemaster utbildning på Bunaken, Sulawesi.

Sydostasien 2010

14 januari 2010 - 13 april 2010

Jag och Mia gör vår livs resa när vi under tre månader ska resa runt i sydostasien. På schemat står sol, bad och äventyr.

Celebrating Mid-summer in London in 2004

23 juni 2004 - 28 juni 2004

Me, my brother Daniel and my cousin Rickard went to London to celebrate mid-summer-eve. And what a celebration we had. This was the first and the last traveling I ever did with my little brother. RIP Daniel. I will always Love you.