Resdag Grebbestad - Lidköping

måndag 20 juli 2020 Lidköping, Västra Götalands län, Sverige

Vi vaknade strax efter 9 och åt frukost inne i husbilen. Jenny gick iväg till sportshopen för att lämna tillbaka en tröja som Elin köpt men som inte var något att växa i. Per tömde under tiden toalett och gråvatten och sedan gav vi oss iväg. Tyvärr blev det inget besök i grebbestad pga gårdagens väder, vi får se om vi får tillfälle att komma tillbaka något annat år. Vi kan konstatera att Smögen inte är något som lockar oss med massor av folk utan lite lugnare ställen känns mer intressanta.
Vi beslutade oss för att köra mot Gävle och stanna i Lidköping i 2 nätter. Framme vid campingen ställde vi upp husbilen på vår plats och njöt av solen 🌞 Det var inte jättevarmt men skönt när solen var framme. Per och Jenny cyklade till Husvagns-Svenssons butik och kollade på bla ett lufttält som Per är intresserad av. Ett besök på ICA blev det också på vägen tillbaka. Barnen spelade under tiden pokemon på campingen. Lukas bjöd på glass på campingens glascafe när alla var tillbaka. Jenny tog en promenad, Lukas körde rullskidor och Elin tränade vid husbilen innan det var dags för middag. Därefter blev det en runda äventyrsgolf på campingen innan vi tog en kort promenad och gick sedan och lade oss.